|  Registrace | Přihlásit pomocí Facebooku
Heavy Rain se daří
Autor: michalCZ | vgchartz.com    Pátek, 05 Březen 2010 19:41   
heavy-rainHeavy Rain se zařadila do mnoha hráčských myslí jako nejlepší adventura na PS3 a jedna z nejoriginálnějších her vůbec. V Sony jasně naznačili, že pokud budou dobré prodeje, rozhodně máme čekat další hry od talentovaného studia Quantic Dream s podobným konceptem. Zatím situace vypadá velmi dobře, jelikož za poslední týden se Heavy Rain stala celosvětově nejprodávanější hrou s 478 323 kusy což je zhruba o 250 tisíc kusů více než druhé Wii Sports. Není pochyb o tom, že si tato hra takové prodeje zaslouží.

1 Heavy Rain 478,323 - PS3
2 Wii Sports 229,263 - Wii
3 New Super Mario Bros. Wii 224,979 - Wii
4 Wii Fit Plus 179,929 - Wii
5 Aliens vs Predator 163,475 - X360
6 Just Dance 156,445 - Wii
7 Wii Sports Resort 135,553 - Wii
8 Aliens vs Predator 114,006 - PS3
9 BioShock 2 111,840 - X360
10Call of Duty: Modern Warfare 2 84,231 - X360


Zobrazení: 490
Komentáře (28)add comment

chewy

18:56 , 05.03.2010
chewy
sm mám doma a paráda, určitě si pořiďte

Raiden

19:03 , 05.03.2010
Raiden
no sem jeden z 478 323 lidí smilies/smiley.gif

xxEliteXX

20:13 , 05.03.2010
xxEliteXX
já byl jedním z prvních který to koupil (20.2) smilies/cheesy.gif

tomaskalecky

21:40 , 05.03.2010
tomaskalecky
Elite:Za cenu za kterou by se dala koupit limitovka smilies/cheesy.gif

xxEliteXX

22:07 , 05.03.2010
xxEliteXX
tomas: aspon nečekám přes týden než mi to dojde.. a věci krom obalu co byli v limitovce se dají sehnat taky smilies/cheesy.gif

Devildodger

23:27 , 05.03.2010
Devildodger
Pro mě nejzásadnější hra ze všech...Hluboce se klaním Quantic Dream..

Hann

23:57 , 05.03.2010
Hann
Před chvílí dohráno a stále nemám slov. Úchvatné!

gReed

00:17 , 06.03.2010
gReed
nejsem jeden z tech 400 tisic, koupil jsem dlouho pred timto tydnem smilies/smiley.gif

...

12:19 , 06.03.2010
Plejstik3
Moc rád bych si originální a napínavou hru Heavy Rain zahrál,ale bez CZ titulků do toho nejdu. Hře přeju co nejvyšší prodeje,ale já je bohužel podpořit nemůžu..

Pro lidi s žádnou,minimální nebo jen základní znalostí angličtiny je to "zbytečná" hra,stejně jako každá velká hra,kde jsou tuny dialogů. Jasně zahraju si,ale motat se bezcílně ulicema nebo krajinou,když človek neví,proč se tam motá a která bije,na co je potom hráči taková hra?
To už si radši pořídit nějakou sportovní hru,kde není žádný příběh a hráč má jasno,že účelem hry je dopravit míček do jamky/brány nebo si ty kačky šetřit na budoucí lokalizovaný hry smilies/cry.gif

Být v Heavy Rain CZ titulky,tuhle gamesku bych si ujít rozhodně nenechal smilies/sad.gif Safra,jestli se nepohne s lokalizací takovýhle velkých titulů,asi vážně skončím jen u nějakýho čutání nebo u on-line FPS smilies/smiley.gif

1Williem1

12:43 , 06.03.2010
1Williem1
Nojo je to tak.. ale angličtina v Heavy Rain není těžká.. prostě je to na úrovni Maturity.. jinak určo by lokalizace neuškodilasmilies/smiley.gif.. velice to u nás pomohlo Dead Space.. tak myslím že i jiné hry by se v prodejnosti zvýšili..

the edge

12:44 , 06.03.2010
the edge
na to ti muzu rict ze i ja ktery se anglicky nikdy neucil a mam naucene jen to co jsem pochytil ve hrach jsem s tuto hrou nemel nejake problemy a skoro vzdy jsem vedel co delam a proc jsem prave tady. na to ze je to hra zamerena na pribeh tak to ma dost jednoduchou anglictinu

gReed

12:52 , 06.03.2010
gReed
no ja myslim ze neni problem v tom, ze hra nema cz titulky, ale v tech, kdo jsou lini se anglicky naucit smilies/cheesy.gif
vemte si priklad z edgeho, kterej i pres ten handicap do toho sel a prezil to smilies/wink.gif

nejlepsi je brblat a stezovat si, ale nedelat pro to nic smilies/cheesy.gif

a to se nebavim jen o hrach, ale o hudbe a filmech obecne.

SethC

12:59 , 06.03.2010
SethC
...: měl bys být rád. Víš jak se ti natáhne hrací doba? Prostě pojedeš: ,,text, pauza, slovník, jedem,, a zas ,,text, pauza, slovník, jedem,, . Skoro ti závidím smilies/grin.gif

michalCZ

13:26 , 06.03.2010
michalCZ
presne anglictina v heavy rain neni nijak tezka... Znam plno her kde je mnohem tezsi... Je pravda ze bez anglictiny se prakticky nikde neobejdete takze brecet a rikat ze to neni cesky nema cenu

...

14:44 , 06.03.2010
Plejstik3
gReed.. Jasně,jdu se vrhnout do učení angličtiny a budu doufat,že si při troše štěstí a poctivýho bychlování, příběh her typu Heavy Rain,Metal Gear Solid a dalších, za 3-4 roky bez potíží přelouskám a za další 2-3 roky se plynule domluvím s kterýmkoliv cizincem,kterýmu mezi řečí podrobně povykládám o historii naší země smilies/wink.gif

Někdo je línej,to máš pravdu,ale jsou i tací a těch je mnohem víc,kteří na studium čehokoliv prostě nemají čas, nemají prostředky,nemají "bunky" nebo o cizí jazyk nemají celkově zájem,protože kromě her pro něj nenajdou využití.
Sám jsem před rokem a půl na kurz angličtiny pro začátečníky chodil tři měsíce a bavilo mě to,ale na další pokračovací kurz jsem už nevyrazil. Brát si v práci pořád dovolený nebo neplacený volna nejde a i finančně jsou tyhle kurzy dost náročný. Pro Tebe možná ne (s tvým komentářem - Hraju všechno co vyjde),ale ne každý je tak "vysmátej" jako Ty smilies/wink.gif Bohužel člověk musí mít nejdřív co do pusy,musí někde bydlet,musí se nějak oblíkat a musí poplatit všechny svý "hříchy" mládí...až potom se může věnovat svým koníčkům a všem nadstandartům,ke kterým se mimoškolní výuka cizích jazyků řadí.

To,že evidentně angličninu ovládáš je jedině dobře,je to tvoje plus,ale nedělej prosím z lidí,kteří se z mnoha důvodů nemůžou cizím jazykům aktivněji věnovat líný trouby co jenom brblají.. Ne každý dřepí v kanclu nebo někde na úřadě (o posrancích ani nemluvím) ,kde se půl pracovní doby fláká na netu nebo pospává a bere za to od 30 tisíc výš smilies/wink.gif
Při takovým "nic nedělání" bych už ovládal 2 jazyky a ve volných chvílích dělal průvodce po Pražským hradě smilies/smiley.gif A pokud jde o příspěvek The Edgeho,tak je to šikula,co víc napsat. I já jsem díky hrám leccos z AJ podchytil a taky pochopím kam jít,ale to je tak všechno. Někdo na "mě" něco vysype s rychlostí rotačního kulometu (viz.demo Heavy Rain - rozhovor tý hezký "prostitutky" s astmatickým detektivem) a co z toho mám? Nemám z toho nic,protože netuším o čem se ti dva baví a přicházím o podstatu celý hry,..o příběh. Proto si přeju titulky v rodným jazyce..

1Williem1.. S tvým příspěvkem nejde nesouhlasit. Hře Dead Space český titulky rozhodně slušely a řadě "líných" neangličtinářů z řad česko-slovenských konzolových hráčů udělaly radost. Hry jsou o radosti,zábavě a o poznání, ne o bezduchým plnění úkolů a o depresi,kterou pro mě neznalost cizojazyčně vyprávěnýho příběhu představuje smilies/smiley.gif

SethC.. Tak o ten zážitek "text,pauza,půl hodiny luštění ve slovníku a po 3 minutách hry opět text,pauza,půl hodinový listování slovníkem a po dalších 2 a půl minutách..." se nechám milerád připravit smilies/wink.gif Ale je fakt,že hrací doba se natáhne z 10-15 hodin na 3-4 měsíce a to se vyplatí smilies/grin.gif

predator.ht

15:08 , 06.03.2010
predator.ht
michalCZ Je pravda ze bez anglictiny se prakticky nikde neobejdete takze brecet a rikat ze to neni cesky nema cenu .Uvědomil sis, cos to napsal za hovadinu? Vy mladí s tím vyrůstáte, já umím anglicky jen to, co jsem se naučil na pc od dob 286. Ale že bych se nikde neobešel? Hrál jsem demo a mám dojem, že jsem tak půlce rozumněl, když to beru zpětně, tak tady není tak těžká. Ale pro ty, co neumí jazyky vůbec? Já zase tolik nehraju, spíš mám PS3 jako multimédium, ale 99,9% z vás jsou pařani. A nevím kolik z pařanů neumí anglicky, ale i tací se najdou. Z mého okolí neznám nikoho, kdo by uměl trošku anglicky, snad rusky. Tam by mohli zase machrovat oni s Ruštinou a vy byste brečeli. Jinak díky ... , souhlasím s tebou. Ikdyž já se přiznám, že se rozhodně nebudu učit kterýkoliv jazyk kvůli hře. Pokud se tím jazykem budu domlouvat v budoucnosti více než jen v hodinách výuky nebo poslouchání rozhovorů v hrách, pak línej nebudu. Ale učit se cizí jazyk jen abych 100% rozumněl všemu, co si povídaj ve hře a dál to nijak nevyužít, protože s kým si tak asi pokecám, když to nikdo koho znám neumí...

SethC

15:25 , 06.03.2010
SethC
ale prosím tě. Naučit se pár základních slovíček není těžký a nedá to moc velkou námahu. v dnešní době je angličtina všude kolem nás, x slovíček je přejato z AJ. Používá se prakicky v každém odvětví, ve sportu ve všem. Takže pokud nemá člověk klapku na uších a trošku se o to zajímá.... Neříkám, že pak člověk rozumí všemu, ale je schopný plno věcí odvodit a odhadnout.smilies/wink.gif

michalCZ

16:02 , 06.03.2010
michalCZ
Jo chápu že nekteri tu moznost nemaji nebo nemeli. Ale pokud neco chces musis si zatim jit. Jasny ze kdyz reknes "budu se ucit anglictinu kvuli heavy rainu" tak je to blbost. Ale "naucim se anglictinu, nevim kdy se mi to bude hodit a jeste k tomu budu rozumnet heavy rainu." To uz zni lip ne?smilies/smiley.gif

...

18:21 , 06.03.2010
Plejstik3
Predator.ht.. Konečně rozumný názor smilies/smiley.gif

SethC napsal..
1) "Naučit se pár základních slovíček není těžký a nedá to moc velkou námahu"
2) "Neříkám, že pak člověk rozumí všemu, ale je schopný plno věcí odvodit a odhadnout"

1) Máš pravdu,naučit se pár základních slovíček není těžký,ale co je pro tebe "pár základních slovíček"? Pro neanglicky hovořícího člověka je to "no, yes, hello, hi, please, mother, father, good, love, car..",ale myslíš,že s tímhle minimem pochopí větu,respektive porozumí třeba větě "Then you will understand,that i do not wish to talk about it" nebo "You may know something that could help save other people's lives"? Asi těžko.
Dám sem video z obchodu,kde se baví detektiv s obchodníkem a napíšu můj okamžitý překlad bez využití slovníku..

http://www.youtube.com/watch?v=W4C4GK91nr0&feature=related

Detektiv: Dobrý večer
Obchodník: Dobrý večer,pane
Detektiv: Můžete mi pomoci,pane? No,doufám,že ano. Jmenuji se Scott Shelby,jsem soukromí detektiv. (Potom něco s Origami zabijákem?)
Obchodník: Můj syn je mrtvý,pane Shelby.

A zbytek rozhovoru obsahuje co? Co je v rozhovoru dál? Já teda nemám šajna a to je to oč tu běží. Nezlob se Sethe,ale se znalostí "pár základních slovíček" se tady hráč neškrtá ani,když by si to sebevíc přál.
S titulkama by měl člověk naprosto jasno,o co kráčí,o čem ty osoby skutečně diskutují a měl by možnost užít si určitě zajímavý příběh se vším všudy. A možná i pochytit a naučit se pár slovíček z tý slavný angličtiny smilies/wink.gif

2) Už jsem to psal,ale mě osobně nejde o to se ve hře dostat z bodu A do bodu B,tam někomu zachránit život,přesunout se do bodu C a tak dál. To kam mám jít a co udělat si většina lidí samozřejmě vydedukuje a odvodí sama i bez znalosti angličtiny,ale co celý příběh hry (nebavím se ted jen o Heavy Rain) ,který nám tvůrci servírujou,co z toho má neangličtinář nebo začátečník? Má jen "odhadovat",co se tam děje? To je slabá útěcha. Bez podpory svýho rodnýho jazyka (titulků) z toho nemá takový hráč ani prd,jen hrou "projde" jako nůž máslem,nic víc,nic mín..

Přirovnal bych tuhle situaci k rozdílu,který vznikne připojením PlayStation 3 ke starý CRT televizi a k novince z říše LCD televizorů. S používáním PS3 v kombinaci s CRT TV se uživatel připravuje o minimálně 50% z vizuálního požitku,který PS3 nabízí,to je fakt,který nezvrátí ani "žvýkačkový" odpůrce LCD technologie..
A o kolik "procent" požitku se připravuje hráč,který neumí anglicky nebo ovládá jen naprostý základ,při hraní hry,která je orientovaná na srdcebolný,napínavý příběh,co myslíte? Těch procent rozhodně nebude málo,to mi věřte smilies/wink.gif

...

18:54 , 06.03.2010
Plejstik3
Oprava textu..
Obchodník povídá "Můžu Vám pomoci,pane?" smilies/smiley.gif

...

18:55 , 06.03.2010
sajez
No Heavy Rain uspech preju jen vice takovych her.A co se tyce anglictiny tak jsem prumerny anglictinar a i kdyz nerozumim doslova vse co si v Heavy Rain povidaji tak nemam problem dat si dohromady o cem se postavy bavi.Je ale pravda ze pro neznalce AJ ztraci Heavy Rain vyznam protoze sila HR je hlavne v pribehu.

...

20:11 , 06.03.2010
Plejstik3
Tak,tak...

hopa26

20:45 , 06.03.2010
hopa26
... : Píšeš mi z duše!!!Jsem na tom úplně stejně jako ty,učil jsem se 3 roky ruštinu,jeden rok němčinu a jeden angličtinu.
Angličtinu z her mám za 15 let hraní zažitou,ale chytám každé druhé až třetí slovíčko,což je na pochopení příběhu málo.
Díky tomu byl pro mne Dead Space luxusní hra-české titulky mi bohatě stačily k pochopení celého příběhu.
Proto jsem si HR nekoupil,stejně jako nekoupím Mafii 2
Vím,že to asi někoho nepřekvapí,ale za možnost stáhnout si titulky ze PS store bych konkrétně u titulu HR rád zaplati třeba 500KČ-pod heslem,jsem blbej,musím platit.
Ale příběh bych si užil a za investované peníze by mi to stálo.

gReed

23:27 , 06.03.2010
gReed
... : "Někdo je línej,to máš pravdu,ale jsou i tací a těch je mnohem víc,kteří na studium čehokoliv prostě nemají čas, nemají prostředky,nemají "bunky" nebo o cizí jazyk nemají celkově zájem,protože kromě her pro něj nenajdou využití. "

to je presne ten postoj, kterej vede, ze se nic nenaucis. Ja se nemecky naucil z poloviny tim, ze sem se dival na nemecky filmy a nehledal je dabovany. Anglicky sem se naucil prave z her, v momente kdy sem mel prvni hodinu, uz sem mel davno zaklady za sebou. Jde o to se nevyhybat a nevymlouvat se.
Kdybys do HV sel, tak by ses divil a rozhodne by ti to hodne dalo.

Ale pokud to beres tak, ze nemas cas, tak nemas cas smilies/smiley.gif Pro me kazda zkusenost je dobra, ze neco nauci. Kazdy film, ktery shlednu v orig. zneni pro me znamena udrzeni si jazyka. Neni to o case, je to o pristupu. smilies/wink.gif

spajda1132

10:55 , 07.03.2010
spajda1132
GReed - já angličtinu oposlouchal z velký části z Hip Hopu a i z filmů s titulkama.
Ale zjišťuju, že přeložit si něco není takovej problém, jako něco říct.
Něco čtu a trkne mě, co to znamená.Ale pak si říká: ''To by mě nenapadlo, že se to řekne zrovna takhle''
Chyba je, že jsem na škole chodil na němčinu.Chápu, že třicátník se anglicky už učit nebude, protože se učil rusky, ale mě je 22, takže neumět anglicky v takhle mladým věku považuju za chybu.
ALE, koukal jsi někdy na ceny těch kurzů ?

SethC

11:10 , 07.03.2010
SethC
... : Mluvil jsem spíš všeobecně, HR je extrém. Btw, že se ti chce tu psát ty slohový práce.smilies/cheesy.gif Asi chceš zastánce jiného názoru unudit k smrti. Dobrá taktikasmilies/grin.gif

Bananek

12:00 , 07.03.2010
Bananek
Někdo je línej, někdo starší generace, kdy Aj byl passé a někdo na cizí jazyk nemá vlohy, jako já. Na základce jsem Němčinu uhrál na trojku a na střední mi bylo jasný, že s Němčiny maturovat rozhodně nemůžu a matika byla jasná volba.

Já bych to nepitval, prostě možnost Cz titulků přijde vhod i těm nejznalejším

Hujer

09:19 , 08.03.2010
Hujer
Jsem z Opavy a tak jsem si nastavil v HR jazyk "Polsky" a zjistil jsem, že se to celkem dá. Ono tady SV Moravy je polským kinem nocnym odchovano dost lidi a minimalne na urovni "Nemluvim, ale rozumim" je nas tu hodne. Titulky mam v EN a je to fakt v pohodě.
Do HR jdu určitě, zatím jen demo ... smilies/angry.gif

Napsat komentář
Pro psaní komentářů musíte být přihlášení.

busy