Need for Speed Shift
Autor: ApsidalTill    Středa, 30 Září 2009 17:16   
Vývoj: Slightly Mad Studios
Vydavatel:
EA
Vydáno na:
Blu-ray disk
Koupit hru na Playcentrum.cz

Koupit tuto hru na Playcentrum.cz




Písal sa rok 1994 a herná kultúra bola naozaj v časoch najväčšieho progresu danej doby. 3D svet, rodiaci sa na stolných počítačoch prinášal neuveriteľné možnosti ako realizovať do vtedy nevídané príbehy a dostať tak do rúk hráčov neopakovateľný hráčsky zážitok nabitý atmosférou. Boli tu samozrejme predovšetkým rodiace sa FPS kulty, športové hry ale nemenej známou vášňou medzi hráčmi by ste našli aj závodenie na asfalte či inom povrchu vhodnom pre štyri rozpálené pneumatiky. Spoločnosť Electronic Arts zrodila práve v tej dobe svoju ambicióznu sériu Need for Speed, ktorá zo začiatku formovaná ako simulátor prešla časovou osou a diametrálne odlišným konceptom. Posledné časti boli čisto stavané do role adrenalínových naháňačiek po meste s políciou, gangstrami na trabantoch a inej zberby z kanálov US miest. Čím viac, sa ale séria zamotávala v nudných technických aj vizuálnych spracovaniach, tým viac ju verejnosť začala považovať za skutočný odpad bez možnosti návratu na dávno zaprášený trón. Práve rok 2009, sa ale stáva obdobím obrody NFS, pretože na trh prichádza zmena menom Need for Speed: Shift.



V poradí štrnásta časť série, si musela položiť závažnú otázku: ako nájsť stratené zlato v podobe atraktívnosti pre verejnosť?! A jednou z úspešných nálezcov tohto atribútu bola značka Slightly Mad Studios. Konzolovému hráčovi to asi nič extra nepovie, ale práve ten PC znalec určite bude dobre vedieť o akú ikonu v žánre závodných hier je reč (GT Legends). Práve tento kolektív dostal peniaze od EA a ich tvorivé ruky, sa mohli naplno pustiť do práce. Nové NFS bolo už od prvého obrázku štylizované do role grafického borca na next-gen scéne, ktorého nejaký ten pixel nepošle do koša a tento trend, sa nakoniec viac či menej zachoval aj do plnej hry. To čo charakterizovalo staršie časti NFS, určite môžete čakať aj v diele Shift, ale tento krát niečo ubudlo a naopak niečo bolo pridané rovnou mierou. Fast & Furious sa tu nekoná a hru by sme mohli pokojne nazvať úplne inak než Need for Speed, ale tento fakt nijako neprekáža či nepoburuje. Po zakúpení revolúcii v sérii, sa vám dostane naozaj vyváženého mixu viacerých komponentov a ako to už tak býva, aj majster kuchár sa sem tam sekne a výsledné jedlo nieje až tak žiarivé ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Poďme na vec ale trocha od lesa, pretože NFS si rozhodne zaslúži podrobnejší rozbor faktov.



Od hry nečakajte žiadnu simuláciu ani čistú arkádu, ako by pár fanatických závodníkov mohlo poznamenať. Je to kompromis medzi dvoma cestami a tak ako nemôžete veriť úplne všetkému čo spraví vaše auto v zákrute, tak isto nemôžete pred ňou zavrieť oči a spoliehať sa na silu mantinelov a Archimedesa na dovolenke. Každý začiatočník v NFS musí postúpiť úvodné kolo, ktoré vás pekne zaradí do škatuľky závodníka preferujúceho daný štýl jazdy. Nebojte, nieje to nič rozhodujúce čo by vás malo znepokojiť hneď na začiatok, NFS sa proste snaží napovedať vám aký ste jazdec a podľa toho vám umožniť vytvorenie najdokonalejšieho profilu vrámci vášho talentu. V krátkosti to bude vyzerať následovne: ak počas závodu dávate prednosť väčšej taktike, opatrnosti či kalkulácii bez priameho stretu so súpermi - tak vás hra zaradí práve do tejto charakteristiky. Ak ale vaša závodná nátura radšej provokuje búchaním nárazníku o nárazník a nebojí sa ísť tvrdo do stretu kolo na kolo, nové NFS vám pridelí status - bojovník na cestách. Ak by sa vám zdalo, že táto klasifikácia je nejako nepodstatná pre ďalší vývoj v hre, tak by ste sa hrubo dopustili omylu. Ak sa totiž vrhnete na svoju kariéru v klasickom koncepte nováčika, je podstatné pilovať vaše umenie na trati a zato vás hra bude naozaj štedro odmieňať nielen finančnou hotovosťou, ale aj sériou odznakov, ocenení či statusov jazdca.



O tomto motivačnom prvku je potrebné sa zmieniť viac než jednou vetou, keďže práve tento štýl odmien (nie nepodobný konceptu na konzolách ako Xbox 360 či PS3), ženie hranie NFS Shift dopredu nevídaným tempom a s chuťou hladného kojota na Španielskej svadbe. Za každý váš úspešný manéver, za každé umiestnenie na stupni víťazov, či aj za obyčajné vrazenie do súpera s výsledkom jeho otočenia do protismeru, vás hra bude informovať a všetky tieto kroky pekne zapisovať do denníka. Akonáhle sa vám podarí nazbierať dostatočný počet úspechov, po odjazdení závodu vám bude pridelený nový status či odznak. To ale nieje všetko. Ako hráč a nový závodník medzi elitou máte možnosť závodiť nielen o prvé, druhé či tretie miesto ale tak isto sa pokúšať pozbierať čo najviac hviezd na svoje konto. Rozličné trate na rozličných miestach, sa starajú o pestrosť vizuálna (dostanete sa na fiktívne okruhy ale aj reálne základy prebrané zo skutočnosti). Mestá, odľahlé skladiská či pozametané cesty druhej triedy, sa na čas stanú vaším novým domovom a je už len na vás ako dlho vám bude trvať otvoriť všetky ponuky a či zakúpiť všetky dostupné vozy. Na toto vám môžem odpovedať takmer okamžite: zaberie vám to naozaj desiatky hodín, keďže je tu možnosť nastaviť obtiažnosť podľa svojej voľby, deštrukciu od kozmetickej až po úplnú a tak isto si vypnúť ideálnu stopu a iné pomôcky. Je len na vás, ako si chcete závody o priazeň sponzorov užívať.



NFS Shift disponuje naozaj slušným vozovým parkom s plnou licenciou na značky od svetových automobiliek, až po tie menej známe. Od začiatku bude hra od vás vyžadovať prácu na jednom, vami vybranom voze, ktorý si budete vylepšovať cez tuning ale nebude to striktne len jedna forma hry. Tak ako si zájdete so svojim autíčkom na trate, vás naopak budú postupne na ne pozívať aj reálnej továrne značky aby ste otestovali svoje sily v ich automobiloch vo vyrovnanom súboji konštruktérov. Tieto závody majú rovnaký bonus ako už hore popísané závodenie na vlastnom a aby toho nebolo málo, tak na vás budú čakať aj klasické časovky, kde si musíte v daných kolách nahrabať najlepší čas na jeden okruch. Nečakajte, že miesto v garáži vám od začiatku umožní nakupovať autá jedno za druhým. Toto privilégium si totiž musíte zaslúžiť a defacto vlastne odomknúť v režime kariéry. Ak som pár riadkov hore načal slovom tuning tak ho musím dokončiť aj rozborom. Nové NFS nieje simulácia ani arkáda a tak si viem predstaviť ako ťažké mali tvorcovia nájsť dostatočný priemer medzi vylepšením auta a následným spracovaním jeho chovania v závode. Bude na vás čakať možnosť upraviť si exteriér ako farbu, disky či odtieň. Nečakajte ale žiadny editor vlastných štýlov a maximálne sa pripravte na sériou polepov či iných zbytočností. Ak sa ale pustíte do vylepšenia technického stavu auta, dostanete možnosť ho povýšiť až v troch triedach s odlišným cenovým stupňom a logicky aj výkonom. Motor, spojka, prevodovky, pneumatiky atď. Toto opisovať by bolo ako hádzanie hrachu na stenu, ale je nutné podotknúť, že to čo so svojím autom reálne spravíte v garáži sa aj reálne ukáže na trati čo je na koncept hry slušné.


Grafická stránka a predovšetkým spracovanie interiéru vozidla nemá v mojich očiach jedinej chybičky. Okolie trate reaguje na svetlo úžasným spôsobom a tak isto vymodelované kokpity, by si zaslúžili jedničku s hviezdičkou. Ako hráč vždy preferujem možnosť hrať priamo z poza volantu a tak som si túto príležitosť nenechal utiecť ani v tomto prípade. Až na pár obzvlášť špecifických vozov som nemal aj v hustejšej premávke problém identifikovať trať, súpera či svoje postavenie v hre. Okolie reaguje na vaše počínanie viac ako slušne, odrazy od mantinelov či pneumatík pôsobia akčne a hlavne, ak sa vám podarí vozidlo dostať do vysokej rýchlosti, užijete si naozaj krásnu jazdu ktorá je motiváciou už sama o sebe. Okolie trate žije ako v reále, všade mávajú diváci jak na Prvého Mája, každý predmet má svoju špecifickú farbu a už len to dotvára celok jedinečnosti. 72 áut a 18 okruhov pod plnou licenciou vás zavedie do jedinečnej atmosféry spálených gúm. Aj keď počas hrania nebudete cítiť možno ten pravý pocit rýchlosti ako z iných titulov, NFS disponuje naozaj kvalitnou hratelnosťou, ktorá len tak neomrzí. Aj keď tuning musel ustúpiť do pozadia a možnosti ako upraviť auto sú minimálne, stále si myslím, že nové NFS môže hrdo konkurovať akejkoľvek závodnej hre s rovnakým konceptom a zameraním. Nečakajte vytrvalostné závodenie s boxom, krásnou slečnou a slintajúcim Maroshom, toto je pocit z hrania sa na závodníka bez rizika uzavrieť poistnú zmluvu. Tak isto zvuková stránka veci ide ruka v ruke s vizuálnou a zvuky motorov u áut sú tak podmanivé, že často máte dojem reálna a nosom sa snažíte zachytiť pach spáleného benzínu. Ako bonus sa EA rozhodlo hru lokalizovať do CZ jazyka, čo sa im rozhodne podarilo.

Čo povedať na záver? Need for Speed: Shift vracia legendu na piedestál závodných hier a definuje tak jeho koncept hrania zase úplne niekam inam. Ak nieste zaujatý či hrať arkádu alebo simuláciu, nové NFS je hra práve pre vás. Disponuje úžasným motivačným prvkom a to aj v moduse multiplayer, kde si to môžete dať s kamarátmi o cenné odznaky či trofeje v reálnom boji bok po boku. Prejsť modus kariéry je na desiatky hodín a ani potom si nebudete istý, či ste nemali postupovať na trati predsa len inak. Za najväčšie mínus v hre považujem pomerne chabú umelú inteligenciu protivníkov, ktorých vôbec nezajíma že ste na trati a snažíte sa držať svoju stopu. Navyše podarená grafika priam pozývala na možnosť ukladať záznamy z hry, ale túto možnosť tam nenájdete, maximálne si môžete zhotoviť fotografiu. Ak tak či onak, nové NFS stojí za vaše peniaze a cez pár chýb by nemalo chýbať v zbierke žiadneho závodníka s otvoreným obzorom.

+ hratelnosť, zvuk, grafika, odmeny
- AI, tuning

Prezentace – 9/10
Grafika – 9,5/10
Hudba – 9/10
Hratelnost – 9/10
Trvanlivost - 9/10


Celkově – 90/100
Zobrazení: 14893
Komentáře (108)add comment

Marek Lučin

21:33 , 30.09.2009
Marek Lučin
Původně jsem do nových Need For Speed nechtěl jít, ale jsem rád, že jsem se nakonec nechal zlákat.Hra je to vynikající a vedle Burnout Paradise a budoucího Gran Turisma se vyjíma skvěle.

gReed

22:23 , 30.09.2009
gReed
apsi: grafika 9.5 ? tos trosku prestreli ne? nebo to na xboxu je mozna hezci ... ona tady grafika je dost dobra, odrazy na aute atd, ale modely jsou hranaty a vubec je znat ze detaily se nikdo nezabyval .. a to nemluvim o rozliseni v jakym hra jede.
Jkao jo, vypada skvele, ale 9.5 ??? to by pak hezci hry mely dostat 13-15 z 10 .. Myslim,ze tentokrat ses nechal unest .. smilies/wink.gif

Filip

22:38 , 30.09.2009
ApsidalTill
možno, ale ja píšem recenzie pocitovo zo srdca smilies/wink.gif

Tomáš Macháček

23:38 , 30.09.2009
FrozenDragon
Aaaa nadhera. rychle okamžite penize a do obchodu smilies/smiley.gif))

Kuba

23:44 , 30.09.2009
kuba7iceman
supr recenze...jinak něco už mám nahranyho a musim řict že je to bomba

Aleš

07:56 , 01.10.2009
KDR
...málokdy kritizuju grafiku, ale jak je možný, že Pedro, kterej si všimne okvětních lístků na bliznách kytek v GT, si nevšimnul "propracovanýho" 2D kola v posledním videu u ZONDY???

Beru zpět...jen o grafice a nepovedených detailech to není...

...pokud NFS Shit baví, tak není co řešit a nepodstatný kokotiny nikomu radost nepřekazí....

...stejně jako nepodstatný kokotiny nepokazí radost hráčům jiných her, i kdyby na ně upozorňoval nejchytřejší CML...;-)

Aleš

08:38 , 01.10.2009
evoxCZ
Hra je super, ale u me ovladanim vede GT5p. NFS Shift mam dohranou karieru (uroven 1-4 + NFS LIVE) ale chybi tam Maserati MC12, Porsche GT3 RSR, AUDI R8 LMS a BMW M3 LMS. Tyhle auta nejsou v garazi i kdyz profil hrace mam 50 z 50. Netusite nekdo jak je to mozny, dik za info

lubino1

09:13 , 01.10.2009
lubino1
naprosto se ztotožnuji s hodnocením hry, mám hru hned od datumu vydání a jsem max. spokojen- doporučuji ale volant- kdo chce jezdit Shift na bod tak nás navštivte na www.gamebazar.cz/mstorm.php a zařadte se mezi českou elitu - budete srdečně vítáni a přijati do skvělého kolektivu závodníku. Jezdime ještě Grid a Colin2

Lukáš

09:58 , 01.10.2009
Pennywise
Všichni ti co pořád čekají na GT 5 a říkají že NFS už nevěří ,by měli rychle vzít peněženku a utíkat do obchodů si hru pořádit ,je to totální nářez ,a vůbec kdo má rád auta a závody ,to vám prostě nesmí chybět doma.S recenzí souhlasím až na ten MÍNUS u tuningu ,ten je tady na velmi dobré urovni - netřeba nic na něm měnit ,mě plně vyhovoval.

Aleš

14:19 , 01.10.2009
evoxCZ
Plnej souhlas s Pennywise. Zabavnosti jsou Shift bomba Nordschlaife, Spa, Laguna Seca ani nevadi ze bude GT5 na jare diky NFS Shift casu dosti do sitosti. Jen potrebuju kvuli soutezi na autofanu zjistit jestli Maserati MC12 je rychlejsi nez Pagani Zonda R. Po odjete kariere tam s-proste Maserati neni.

Roman

17:59 , 01.10.2009
Bananek
Já radši arkádu se vším všudy : ) tenhle obojživelník mě neuspokojí ani po stránce zábavnosti a ani jako malého nadšence závodních her. Jsem zvědav co vzejde z dalšího dílu, který dostal na starost Criterion. Ale NFS Shift vylepšil reputaci

Aleš

18:43 , 01.10.2009
KDR
TAk konečně jsem si po stáhnutí denma SHIFT zahrál.....a můžu říct, že mě po dlouhé době zase jiné závody, než GT, bavily......

Grafika není fotorealistická jako u GT, auta mě připadají víc "kreslený", taky mi moc neštimuje rozmazávání okolí včetně palubky ve větší rychlosti.....

...ale jo...při nastavení max reality se to chovalo celkem dobře....jízda mě bavila...žádný přehnaný "klouzání" po trati.....prostě věřím, že to spoustu lidí bude bavit a ze srdce jim to přeji...;-)



Tibor Hedervary

21:19 , 01.10.2009
tupaccz
co ty auta obvzvlaště ty rychle potom kloužou jak maslo na trati ja nevím mě připada jako kdybych měl jinou hru mueljsem to prodat normalně se mi hra spomalovala jedna sekunda trvala dvě sekundy a tak ja nevím asi jsem měl opradu špatne nfs ale jak jsem řekl auta později plavou a rozhodně ta hra není košer ted drancuju GT psp a mužu říci že je to daleko lepší než NFS SHIFT

Tibor Hedervary

21:21 , 01.10.2009
tupaccz
radši si kupte DIRT2 to je aspon nařez

Pavel

21:42 , 01.10.2009
pavel67
teprve teď jdu mrknout na demíčko, ale když jsem viděl tohle http://www.youtube.com/watch?v=eIIbJ92ax4E tak už styl "plavby" tohoto Pagani jenom potvrzuje že NFS zůstalo tam kde bylo kdysi. Možná se pletu a za chvíli tu budu pět ódy na radost, ale uvidíme...

Nicolas

22:24 , 01.10.2009
Tatrman
jedu demo snad to bude super

Tomáš Macháček

22:31 , 01.10.2009
FrozenDragon
Demo me silene bavi. jinak nikdy sem si toho nak nevsimal, ale zeru to ozvuceni. jak preskakuji prevody. jak se to pretaci. podrazeni do zatacky aaaa to je parada.

Filip

22:37 , 01.10.2009
ApsidalTill
mňa táto hra úplne pohltila, dneska 3 hodiny strávené za volantom a pilovanie profilu .. baví ma to ako nič tento rok, snáď ešte viac ako Batman a to je už čo povedať .. treba to hrať na volante pre lepší pocit ..

Tomáš Macháček

22:41 , 01.10.2009
FrozenDragon
se maas :] ja nemam ani volant ani shift. tak premyslim, kde je chyba? smilies/cheesy.gif

blacklama

22:42 , 01.10.2009
blacklama
Demo je tragicky, grafika tragicka, jizdni model tragedie, tohle uz mi nesmi na mou PS3
Cekani na GT5 si zkratim radeji prologem a Pacific Rift, ikdyz je to off-road a tak moc jsem se na to tesil.
Recenze pekny jako vzdy Apsi ale nebyt dema tak bych se hodne spalil.

Pavel

22:49 , 01.10.2009
pavel67
FrozenDragon: když se ti líbí jak auto "řve", už jsi viděl a hlavně slyšel tohle??? http://videos.streetfire.net/v..._13896.htm Pokud potřebuješ vyhnat z baráku pavouky nebo sousedy, není nic lepšího smilies/grin.gif

Filip

22:52 , 01.10.2009
ApsidalTill
Frozen: určite neoľutuješ , je to lepší pocit

blacklama: rešpektujem, každý to vidí hold inak smilies/wink.gif

Lukas

01:23 , 02.10.2009
sajez
Po zahrani dema muzu prohlasit,ze novej NFS se povedl a to dostsmilies/smiley.gif Sice je fakt ze Apsi trosku prehnal hodnoceni hlavne za grafikusmilies/wink.gifale i tak bych hodnotil tak 80-85/100.Clovek si fakt pripada jak na zavodnim okruhu.GT ma sice vymazlenejsi grafiku ale takovouhle atmosferu nema. smilies/cool.gif

Leitoo

07:39 , 02.10.2009
Leitoo4321
Tvorcovia NFS ma konecne zaujali... Arkadovky nemam rad koli tomu ze ich je vela a uz ma nebavia... Nieje umenie spravid dobru arkadu ale je umenie spravit nieco realne... Arkadove hry su vedsinou zalozene na prehnane vysokej rychlosti kde vedsinou vyhrava ten kto ma vedsie stastie ,ale pri realnych zavodoch sa ukaze kto je ako skutocne technicky dobry... Viem NFS SHIFT nieje az taky dobry ako GT5 prologue ktore je modlou zavodnych hier ale dost mu slape na paty... Hra ma pomerne slusne spravene ovladanie na ktore si musi clovek mierne zviknut... Vrelo odporucam GT5 maniakom...smilies/grin.gif

Milan Čmelík

10:12 , 02.10.2009
Milan27
to to už je demo na nfs shift pro ps3???

Aleš

10:23 , 02.10.2009
evoxCZ
SPA + Pagani Zonda R = 2:08.820 osobni rekord, co vy? Maserati MC12 neni rychlejsi

Petr Horčička

10:24 , 02.10.2009
hopa26
Demo je na českém PSstore.
Hra mne moc nezaujala,špatná není ale ani žádná bomba.
Věřím že s volantem to bude jiná,ale to asi většina her......

lukas

10:44 , 02.10.2009
vavre
hm tak s recenzi moc nesouhlasim..auta se chovaji divne tezce zataci a i pri malych rychlostech kolem 140 jim ustreluje zadek..mavic grafika ma problemy s frameratem a je to misty trhane..jiinak grafika vcelku ujde ale jsou i lepsi...dale nechapu proc kur.a zase jezdime po debilnich okruzich..stare NFS porsche melo trasy z A do B a bylo to to nej co mohli vymyslet..tot muj nazor

Filip

11:52 , 02.10.2009
ApsidalTill
Mne šlape framerate na 100% a o tom zadku nič neviem

lukas

13:13 , 02.10.2009
vavre
to ApsidalTill: no tak ta grafika rozhodne plynula neni..a rika to vice lidi..a ten jizdni model..no vem si napr BMW a rozjed se na 140-160 a zadoc doleva doprava a uvidis jak se ten zadek smyka...proste tohle se jim mepovedlo..a takovy DODGE VIPER se ovlda jak tank.zataci strasne ztuha..

Honza

13:26 , 02.10.2009
Skuru
Já jsem teda Shift ještě nehrál a jízdnímu modelu od EA nevěřím ani pozdrav, ale BMW je klasicky zadokolka, která má tendence k přetáčivému smyku.
Nedávno jsem jel pod álnici, když začalo pršet a předemnou hupsnul klučina ve trojce do příkopy ani nemrknul. :-)

Filip

14:17 , 02.10.2009
ApsidalTill
Skuru: EA to len vydáva ale pod to ostatné sa podpíšem, išiel som už v Z3 a chovalo sa to pri 120 dost divne

lubino1

14:59 , 02.10.2009
lubino1
Skuru a ostatní: je vydět že o hře vubec nic neváte, EA hru pouze vydalo, vžádném případě ji nevyvíjelo, dělali to takoví pánové co nám vytvořili GT Legend a GTR2, POKUD NEMÁTE VOLANT TAK SI HO KUPTE nebo hrejte kapesní kulečnik a nezkoušejte hrát ovladačem- já taky nehraji FIFU na volantu ač by to šlo

Honza

15:15 , 02.10.2009
Skuru
lubino: Shift je dílko Slightly Mad Studios, kteří mají na triku GTR 2 a GT Legends, to máš pravdu. Ovšem makali na tom ruku v ruce s EA Black Box, což jsou lidé, kteří NFS přivedli do sraček a navíc pod přísným dohledem (a financováním) EA.

Petr

15:32 , 02.10.2009
Pedro_CZ
Za seredne zubatou grafiku s plavajicima anglicakama na trati co se sine s premahanim 25fps 9,5/10?To je hodne spatnej vtip.

Aleš

16:01 , 02.10.2009
evoxCZ
Hodne spatnej ftip je ze rodice PEDRA pustili k joypadu, natoz na net. z jeho zubatou povahou. Zivot je takovej, Pedro de la Rosa z nej nikdy nebude

Pavel

17:03 , 02.10.2009
Red
Tak jsem si zahrál demo.. No, je to určitě lepší jak Undercover, Pro street nebo Carbon.. Ale i tak.. Příjde mi to takový nudný..

reffelo

17:39 , 02.10.2009
reffelo
Mě to teda nenadchlo. Grafika mi přijde taková polokreslená a chování aut taky nic moc. Zahrál jsem pár kol a smazal.

Tyler Durden

18:07 , 02.10.2009
UglyB4rbie
Je to zabavne, hraje se to jeste lepe nez GRID, celkem presne je to v mnoha recenzich oznacovano za pomerne vyvazeny mix mezi arkadou a simulatorem. Grafika je fajn, je to stylizovano trochu jinym smerem nez treba GT5P a napriklad interier Nissanu GTR se mi libi jeste vice nez jeho verze v GT5P. Jinak modely aut kvality GT5 nedosahuji, ale uprimne, ktera dnesni zavodni hra se muze rovnat urovni grafiky, kterou nastavili kluci od PD. Pokud ma rad nekdo auta, troufam si tvrdit, ze si Shift velice oblibi. Btw: poznamky o fyzikalnim modelu aut ze strany "soferu", kteri jsou radi, kdyz je mamka v realu necha ridit v nedeli cestou do TESCA rodinnou fabii 1.2 Htp jsou trosku OUT, co si budeme nalhavat. Tim tady netvrdim, ze NFS:S VS realita je v pomeru 1:1, co se tyka jizdniho modelu. Nicmene jsem mel tu cest ridit par aut (i se zadnim nahonem), ktere se prehouply pres hranici 350 koni a prispevkum typu, jak je mozne, ze po dvou protismernych skubnutich volantem v rychlosti 80km/h u te M3 neposloucha zadek :-))) FAKT big lol, pac jsem v realu osobne dostal timto manevrem ubohou 150 konikovou predokolku, do nerizeneho bezmala 40m dlouheho smyku, ktera sla nakonec dokonce i pres strechu. Autory lze jedine pochvalit, ze se posunuli timto smerem a pokud se bude na serii navazovat + se vzdy prida par detailu, jako tomu bylo napriklad v poslednich letech u Fify, pribyde na trhu paradni zabavna polo-arkada.

reffelo

18:56 , 02.10.2009
reffelo
"poznamky o fyzikalnim modelu aut ze strany "soferu", kteri jsou radi, kdyz je mamka v realu necha ridit v nedeli cestou do TESCA rodinnou fabii 1.2 Htp jsou trosku OUT" smilies/grin.gifsmilies/grin.gif
Když má někdo jiný názor než vy,kterým hra učarovala, tak je to amatér co neumí řídit. Zatímco vy jste profíci jež jsou jediní schopni objektivně zhodnotit tuto hru. Že? smilies/cheesy.gif

zdenkrat

20:56 , 02.10.2009
zdenkrat
Čekal jsem teda od toho více, nevím zda je demo srovnatelké s plnou hrou, ale demo je úplně OUT. Nuda, nuda, nuda.

Grafika 6,5/10
Jídza-ovládání 6/10

Nevím teda PS3 demo opravdu nic moc...

Tyler Durden

21:22 , 02.10.2009
UglyB4rbie
reffelo: Tak nikde jsem netvrdil, ze mi hra ucarovala, pouze jsem pripustil, ze jsem se u ni bavil a prisla mi vcelku pohledna. Pro me nadale zustava nejocekavanejsim zavodnim titulem GT5, ktere u me vede na cele care, i kdyz taky nenabizi zcela presny jizdni model, nicmene hrat LFS uz asi tedka nezacnu, pac PC je u me jako herni platforma do doby nez vypusti SC2 uz nekolik let mrtva...:-)

Stanislav

22:55 , 02.10.2009
Stanley-man
tak oproti gridu je jizdni model vynikajici, jasny ze se to nemuze rovnat se simulatorem, ale jako arkada je to slusny. Nejvic me ale zklamala grafika(aliasing)

Leitoo

07:46 , 03.10.2009
Leitoo4321
Mohli by spravit viacej simulatorou pretoze ich je malo, teda jeden (GT5p) a arkad nekonecno... Konecne spravia nieco co sa viac podoba na simulator a hned sa to kazdenu nepaci? Naucte sa jazdit driftom ... a teraz si pozrieme mojho oblubenca KENA BLOCKA http://www.youtube.com/watch?v...re=related to je jazdec smilies/grin.gif

reffelo

10:56 , 03.10.2009
reffelo
UglyB4rbie: Jen to tak na mě působilo... Jinak z Gridu jsem měl celkově lepší pocit. Holt co člověk to názor.

reffelo

10:59 , 03.10.2009
reffelo
Leitoo4321: " Konecne spravia nieco co sa viac podoba na simulator a hned sa to kazdenu nepaci? Naucte sa jazdit driftom ..." smilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif
Ken Block je sice borec, ale tohle není soutěž v driftování.
smilies/wink.gif

Filip

13:06 , 03.10.2009
ApsidalTill
reffelo: som vodič z povolania viac ako 4 roky, jazdil som komplet celú EU, teraz už len lokálne A a SK, počas toho som dostal do rúk od PKW cez LKW až po TIR rôzne vozidlá, v súčasnosti DAF LF 180 kp http://www.youtube.com/watch?v=UqoSWbdr3eI takže si nechaj poznámky o mamke cestou z Tesca pre seba, zvlášť keď túto stranu rodiny už dávno nemám

Tyler Durden

14:08 , 03.10.2009
UglyB4rbie
ApsidalTill: To jsi ten reffeluv prispevek spatne pochopil. Bylo to z me strany, on na to jen reagoval a urcite to nebylo urceno tobe. Tak ci tak se omlouvam, za nevhodne pouzity humor vzhledem k tobe, ale bylo to urceno spise tem, kteri neopravnene kritizuji fyzikalni model. Ja jsem byl nejaky cas zamestnan u jiste automobilky, kdy jsem se pravidelne dostaval na testovaci okruh a testoval vozy
pod plnym zatizenim a shift me taky bavi. :-)

Filip

14:12 , 03.10.2009
ApsidalTill
Ugly: ou sorry, moja chyba , niekedy nestíham všetko čítať smilies/wink.gif

Leitoo

17:10 , 03.10.2009
Leitoo4321
reffelo: "Ken Block je sice borec, ale tohle není soutěž v driftování.smilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif
To je sice pravda, ale ano o fnukani...smilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif

mik

21:59 , 03.10.2009
vrm
Rad bych se pozastavil nad tim, ze tu porad nekteri lidi tvrdi, ze modely aut v Shiftu nedosahuji kvalit modelu v GT5smilies/tongue.gif.. Opravdu porovnavate Shift se skutecnou grafikou GT5, nebo si to pletete s renderama z Photomodu, kde jsou pouzity hipoly modely? Prologue sice Photomode nema, nicmene lidi se strasne snadno nechaji zblbnout PR recmi a veri, ze tyhle rendery jsou skutecna herni grafika. Presne takhle to delali i chytraci u Forzy. Demo Forzy je venku a realita je opravdu nekde jinde. Zkuste na chvili odlozit svou posedlost serii GT a budte na chvili objektivni a podivejte se detailne na modely vozu v Shiftu, na interiery apod. a reknete konkretne v cem je GT5 lepsi.
Pro ty, co nedokazou byt ani na chvili objektivni a rovnou napisou, ze Shift je hnus fialovej - vy bezte do haje... smilies/smiley.gif

mik

22:00 , 03.10.2009
vrm
treba pripomenout, ze vsechny screeny Shiftu jsou neupraveny a nejsou to "rendery" z photomodu

lubino1

22:13 , 03.10.2009
lubino1
vrm. napsal jsi to KRÁSNĚ

Petr

22:17 , 03.10.2009
Pedro_CZ
vrm: na videnou na hranici(mysleno na te, co ji poznal napr. Jan Hus)smilies/grin.gifsmilies/grin.gif

Aleš

22:31 , 03.10.2009
KDR
vrm:...stačí si spustit demo SHIFTU a pak si pustit GT5Prologue.....a je hned jasný, jakej je rozdíl....

...v mých očích prostě auta v SHIFTu jsou "kreslený", kdežto v GT5P je to úplně jiná liga....

Tyler Durden

22:39 , 03.10.2009
UglyB4rbie
KDR: Tomu se rika "stylizace" hry. Kazdy vyvojovy tym ma nejakou predstavu o tom, jakou cestou chteji hru stylizovat a vsadim se, ze krome toho, ze EA vyvojarum dali krasny balik penez, dali jim i par rad ohledne castecneho zachovani duchu serie i co se grafickeho ztvarneni tyka. Potom je tady i nepatrny rozdil (asi nejake slabe 4 roky) v case stravenem nad piplanim se s modely aut a zkoumanim hry svetel a stinu na kapotach ... :-)))

Aleš

22:43 , 03.10.2009
KDR
uglybasrbie:...ale ja nerikam ze ne...

...taky nerikam, ze fotky prezentovany v jinych topicich jsou ingame z GT5...

...jen říkám, co se mým očím líbí víc...a prostě se mi víc líbí auta v GT5P než v SHIFTu.....to je vše...

Aleš

22:46 , 03.10.2009
KDR
uglybarbie:....ještě k té stylizaci....já myslím, že tvůrci NFS by hrozně rádi, aby auta v jejich serii vypadaly jako auta v GT...a klidně by se na jakoukoli stylizaci vysrali....ale hold na to nemaj čas, lidi, ani peníze...;-)

Tyler Durden

22:51 , 03.10.2009
UglyB4rbie
KDR: EA by PD spolkli, coz se klidne jednou muze stat ... smilies/grin.gif A vis proc ? Protoze zatimco se u PD maka 5 let na jednom titulu, EA jich za tu dobu 500 vydaji a byt je jich jenom 10 kvalitnich porad to znamena velky priliv dolarku do kasy. Nic proti PD, GT5 bude jiste bomba, ale do te doby stravim "nechutnych" 1500,- babek za Shifty a budu se u toho velice dobre bavit ...

Aleš

22:59 , 03.10.2009
KDR
Uglybarbie:....mě nejde o to, kdo koho kdy spolkne...ale o hru......a EA NIKDY, opakuju NIKDY žádnými svými auty nepřekonali GT...

...věřím, že spoustu lidí NFS baví, poslední díl je nebývale povedenej, ale mě to prostě nedostalo....

....raději počkám na auta, který mě za posledních 12 let ani jednou nezklamaly a budu hrát něco jinýho...třeba MW2??..:-)

lubino1

23:09 , 03.10.2009
lubino1
bohužel je KDR jeden z těch posedlých serií GT, rád bych věděl co hrál mimo dema Shiftu, co takhle SuperCars nebo Superstars V8, F1, POKUD CHCEŠ LIGU KUP PLNOU SHIFT a navštiv nás na www.gamebazar.cz/mstorm.php- bodeš srdečně vítán a přijat do kolektivu závodniku

Aleš

23:24 , 03.10.2009
KDR
lubino:...bohužel pro koho???..:-)

...než vyšlo první GT, hrál jsem z aut téměř vše co stálo za to....

...pak vyšlo GT a "nastavilo" mi to standard závodních her, který od té doby žádná jiná hra než další pokračování série GT nepřekonal...

...nesedím znechuceně doma a nečekám na GT tím, že hraju něco, co se mě nelíbí potažmo co mě nebaví....

...prostě teď auta nehraju...

...zkoušel jsem na PS3 DIRT, DIRT2, FERRARI CHALLENGE, GRID....nic z toho mě nebavilo....co mám dělat???....hrát to jako z povinnosti a čekat, až mě to chytne???

...ne...hraju to, co mě baví...COD4 MW...a to mě baví už dva roky a bere mi to času až až...;-)

PS:...jediný jiný auta, který mě braly, jsem vyzkoušel asi před půl rokem na GT WEEKENDU...bylo to na PC a bylo to asi GTR (na nurburgringu"....ano...to mě bavilo....graficky ne tak pěkný jako GT, ale fyzika, pocit že jedu v opravdovým závoďáku perfektní.....ale mám si kvůli tomu koupit našlapaný PC??....ne...zas tak mě to netlačí...;-)

...4 roky jsem jezdil v reálu vrchy a věř mi, že to mě "nasytilo" vůní benzínu nadlouho...;-)

Petr

23:34 , 03.10.2009
Pedro_CZ
"a EA NIKDY, opakuju NIKDY žádnými svými auty nepřekonali GT..."

Ehm, neprekonali v cem?V hratelnosti prvni dily GT nejsou nijak uzasne(odvarenej jsem byl z grafiky, ne z hratelnosti).A ac jsem u nich ztravil mnoho casu, GT1 onehda trhlo rekord v nonstop hrani, tak takove NFS3 me bavilo poslezle jeste vice.

mantis 28

23:40 , 03.10.2009
mantis 28
demo jsem ochutnal,ale nejak zvlast mne to neztrhlo.je to dobra hra,urcite posun k lepsimu,ale nejak v ni postradam osobytost,styl,ktery melo treba NFS Porsche(zatim neprekonane NFS),nebo take Hot Pursuit.pro mne slusny pocin oproti poslednim dilum serie,ale to je tak vse.v dnesni konkurenci Gridu a janevimceho mi vsechny hry prijdou podobne jako vejce vejci.cekal jsem vic

Aleš

23:43 , 03.10.2009
KDR
Pedro:....říkám svůj názor...svůj osobní pocit....to je věc, která ne nedá ničím vyčíslit, nemá žádný pravidla ani na něj neexistuje 100 rádoby odborně vyhlížejících výrazů....

...v době GT1 se mi tyto auta líbily víc než jakákoli auta od EA té doby...

...v době GT2 se mi tyto auta líbily víc než jakákoli auta od EA té doby...

...v době GT3 se mi tyto auta líbily víc než jakákoli auta od EA té doby...

...v době GT4 se mi tyto auta líbily víc než jakákoli auta od EA té doby...

...v době GT5P se mi tyto auta líbily víc než jakákoli auta od EA té doby...


...stačí to takhle vypsat???...:-)

Aleš

23:46 , 03.10.2009
KDR
Pedro:..pokud chceš lidem ze SHIFTu zasírat jejich téma nesmyslnou diskuzí o tom, co bylo dřív, jestli vejce, nebo slepice, tak na to hoď bobek a přejdi na PM...;-)

lubino1

23:50 , 03.10.2009
lubino1
pro mně je momentálně Shift jedničkou , co bude dál se je ve hvězdách, zatim lepší hra než Shift není- nesudtě hru podle dema

Aleš

23:52 , 03.10.2009
KDR
lubino:...super...tak ji užívej..;-)

lubino1

23:56 , 03.10.2009
lubino1
KDR: tak tak, mír v duši

mik

00:33 , 04.10.2009
vrm
KDR:
Ja netvrdim, ze Prologue nevypada hezky. Nicmene na muj vkus je to prilis prazdny a sterilni co se okruhu tyce. Staci si anjit realny fotky a vidis, ze tam je sem tam i bordel na trati a ruzny nedokonalosti, coz v Shiftu je. Na druhou stranu, abych byl objektivni, tak Shift se topi pod nanosem zbytecnych reklam, ktery to dost tahnou dolu. Ale kdyz si to clovek odmysli... vypadalo treba Spa nebo Brands Hatch v nejake hre lip? :-)
CO se aut tyce, tak je to v podstate to samy. Perfektne vymodelovany, vsechna cest. Ale je to vsechno nablyskany jako psi kulky, vcetne interieru. Samozrejme nechci tam nanosy svinstva, ale proste tomu chybi ty "nedokonalosti" s realnyho sveta :-)
Kazdoapdne obe hry se mi graficky libi PODSTATNE vic nez Forza3 demo. Mam krome PS3 i Box a zklamanej jsem byl teda opravdu dost... smilies/cry.gif

mik

00:45 , 04.10.2009
vrm
Shift ma jednu OBROVSKOU nevyhodu. Je to NFS a je to pod EA. Lidi tomu uz neveri a pretezko se zbavuji predsudku. A popravde ani se jim nedivim. Nicmene delal to uplne jinej tym lidi, kteri za sebou maji GT Legends a GTR2, maji komplet novej engine, fyziku gum komplet od zacatku napsal frajer, co delal fyziku do RBR atd. Oni sami mnohokrat jasne rekli, ze se nesnazi udelat "ten nejvic nejlepsi hustej simulator ty p*co", ale neco, co bude sice realisticky, ale budou tam mirny ustupky kvuli tomu, aby to netrestalo hrace za kazdou chybu, neco co zprostredkuje zazitky, jaky ma skutecnej ridic na okruhu.
Mel jsem to stesti, ze jsem byl alepson svezen v zavodni GT3RS na okruhu a reknu vam, ze mi to uplne zmenilo vnimani toho, o cem zavody jsou. DO ted jsem jezdil vsechny mozny simulatoru, vcetne iRacing, LFS atd atd, daval jsem i motokary (125 dvoutakty, zadny sekacky an travu z pujcoven). To, jakym zpusobem opravdu silny zavodni auto na slickach projizdi zatacky a jak brzdi, to se neda dost dobre popsat. Nema to absolutne nic spolecnyho s tema klidnyma onboard zaberama ze zavodu, kde to vypada, ze se nic nedeje. Palice vam neustale lita ze strany na stranu, v zatacce se nenadechnete (nejde to), na brzdach vam doslova lezou oci z dulku. Tohle vsechno Shift dokazal nasimulovat dost verohodne.

Filip

00:57 , 04.10.2009
ApsidalTill
vm: v čom presne ta sklamalo demo na Forzu? Ako niekto kto to demo hral ešte pred E3 priamo pred vývojármi som bol max spokojný s vela aspektmi a preto ma to zaujima

Aleš

01:05 , 04.10.2009
KDR
Apsi:...tady máš jeden komentář od Hrabce...

http://www.sony-playstation.cz/index.php/komunita/groups/viewgroup/14-GRAN+TURISMO

mik

01:34 , 04.10.2009
vrm
ApsidalTill:
Ovladani/fyzika mi prisly OK. Nejak jsem tam nepostrehl neco, co by me vyslovene iritovalo. Nicmene to pusobi strasne pomalym dojmem. Valit 2kila po tak uzke silnici v realu, tak jsem opocenej i na zadku. Tady to je jak vylet s babkou pro seno.. :-)
Grafika - Neni spatna, ale oproti screenshotum je to ponekud usmevne. Chapu, ze chteli mit 60FPS za kazdou cenu, ale at nas proboha priste nelakuji tema renderama, ze takhle ma vypadat samotna hra. A kokpit je v porovnani s GT nebo Shiftem vyslovene vtip
Zvuky - no konkretne to Porsche je uplne mimo, Ferrari, TO ferrari, aspon dle videi zni taky jinak.

Taky je docela vtipny, ze ten vousatej frajer ma porad hubu plnou kecu, jak hral vsechno napric vsema platformama, ale ze nikdo na ne nema a nekolik let mit ani nebude a ze vlastne ani nevi, co by jako meli na pripadne ctyrce jeste vylepsovat, kdyz uz trojka je naprosto dokonala. Ta jeho arogance je neskutecna.

mik

01:37 , 04.10.2009
vrm
Kazdopadne jsem rad, ze se aspon tadyo odehrava zatim relativne slusna diskuze. Kdyz si clovek precte to, co se doslova bleje do diskuzi na games.tiscali, tak je mu z toho na nic

blacklama

01:39 , 04.10.2009
blacklama
vrm: bohuzel, modely aut v GT5p jsou dosud v next-gen ere neprekonany, je to tak, trate jako je Fuji, Suzuka atp. uz dost pokulhavaji ale v GT5 to bude urcite dozajista lepsi a ba co vic, bude to v okoli trati a v boxech zit.
Prolog viz. trat Eiger Nordwand a London na dobu vzniku jsou dost povedeny, treba budovy okolo trati maji opravdu vymodelovana okna a ne textury v podobe placky, ktera se tvari jako okno a je toho vic. Pneu se treba nerozleti po narazu ale zase po prujezdu okolo travy podel trati, se tlakem vzduchu zavlni, malickost ale mala interaktivita s prostredim tam je, rekl bych malicka prezentace toho, co bude mit vliv na okolni prostredi v GT5, kdyz uz se v nem budou moc i srazet pneu + treba jeste zakomponovani dynamickeho pocasi atd.
Ale odzkousel jsem si Shift na PC a to je po graficke strance jina kava, ten paskvil co vysel na konzole je zkratka neco strasnyho.

mik

01:46 , 04.10.2009
vrm
to Blacklama:

Musim rict, ze jsme si porovnal demo Shiftu na PS3 i Boxu a docela jsem koukal o kolik prijemnejsim dojmem to na boxu pusobi. Lepsi podani barev, lepsi mipmaping a hlavne je to plynulejsi. To stejny jsem udelal s Dirt 2 a tam byl vysledek uplne opacny. Kazdopadne na dostatecne silnym PC to pustis v lepsich detailech. Navic uz na to vychazeji s velkou slavou mody (presneji receno frajeri zmeni hodnotu z 0 na 1 u "engine_failure" a to stejny nastavi u upadavacich kol) a pak to pusti ven a jsou maximalni kingove :-)

blacklama

02:23 , 04.10.2009
blacklama
Tomu verim, uzivatelske mody do Crysis jsou, jak bych to jen napsal, brutalni, mno to je trosku prestreleny ale jsou fakt paradni ale kdyz si porovnam napriklad mody textury zeme a zemi v Uncharted, tak jen kroutim hlavou, co vsechno Naught Dog dokazi vytvorit a i na crt to nevypada zle a LCD, popripade lepsi projektor, zas udela v tom to pripade hodne prijemnou zmenu, jeste vice k lepsimu.

GT5p bezi v 1080p a kdo ma Full HD tak modely aut jsou po tom, nadsazka, upgrade tv, jeste vice videt, jak jsou vytipany do paradnich detailu, ktere nemaji skutecne doposavad konkurenci smilies/smiley.gif

Aleš

10:45 , 04.10.2009
KDR
vrm:..není ten vousatej frajer Ser Hashut???..:-D

Honza

16:17 , 04.10.2009
Skuru
Omrknul jsem demo a po dvou hodinkách, kterých jsem tomu věnoval mám jeden poznatek.
Nakolik je fyzikální model věrný předloze je vzhledem k mému problému s hrou naprosto irelevantní.
Nemám doma volant, takže jsem byl nucen hrát na dualshocku. Pokud ale nastavím všechny asistenty na "OFF" tak je to promně tařka nehratelné. Ani né tak z důvodů že bych na závodní hry neměl. V demu mi prostě chybí možnost nastavení ovládání. Jednak řazení a zároveň plyn/brzda na přednní triggerech je hodně nepohodlné a hlanvě odezva zatáčení na pohyb levé páčky je naprosto mimo.
S volantem by to ale mohla být zábava.

lubino1

17:06 , 04.10.2009
lubino1
Skuru: já to říkám pořád- nehodnotte hru podle dema- v plné máš komplet nastavení ovladče, volantu a komplet nastavení aut jak možná znáš z GT,sbíhavost, pneu , tlak, přítlak atd.........

mik

17:26 , 04.10.2009
vrm
Skuru:
pro dulashock tam mas nekolik moznosti prednastavenyho ovladani. Ja mam tu druhou

Lord H.

18:26 , 04.10.2009
Lord Hoven
S tím nastavení ovládání taky nejsem spokojenej.já si nastavuju ovladač tak,že řazení rychlosti mám na pravé analogové páčce a tady to nastavení není.Škoda.
Ale tohle není duvod,proto si to nekupovat
smilies/grin.gif

Honza

08:35 , 06.10.2009
Skuru
Beru zpět co jsem o Shiftu napsal. Nastavení ovládání tam opravdu je a po delším ladění jsem našel optimální citlivost páček i dobrou pozici na řazení.
....a baví mě to. Nemá to sice takové to GT kouzlo, ale pokud bych chtěl zajezdit, tak bych se tomu nebránil.
Pokud by s tímto jízdním modelem udělali remake Need for Speet Hot Pursuit, tak bych neváhal ani mintu.

Tyler Durden

16:51 , 06.10.2009
UglyB4rbie
Je to super, vcera jsem opet projel par zavodu. Mezi nimi byl i zavod mezi GT2 a Nissanem GTR na severni smycce, i podle toho jde poznat, ze hru minimalne nedelal nekdo, kdo autum vubec nerozumi ...:-)

Josef

18:14 , 08.10.2009
Valyhonda
Me se teda hra libi moc...Neporadil by m i prosim nekdo,jak nastavit,abych ridil sipkama a ne packou?Asi sem lama,ale nikde jsem to v nastaveni nenasel...Predem moc dekuji za radu....

Dzunk

18:52 , 11.10.2009
Dzunk
mam tuhle hru na prodej na x360 kdyby mel nekdo zajem..... viz inzeraty

Uri

19:09 , 12.10.2009
Uri
Čau hrál sem demo NFS Shift a musím říct že to ovládání je dost ubohé.Jsem milovník závodních her ele do tohoto asi nejdu.Mírná zatáčka a auto driftuje jak pojašené,z pohledu z kapoty ste těsně za protivníkem a vypadá to jako by ste ho měli na klíně nebo svou kapotu u něho v kufru,z opakovaného záběru se na nerovnostech na silnici kola autum třepou jako rosol.Takhle se nechová sportovní podvozek ale Škoda Favorit se špatnýma tluničema(jako KOZA).Nejhezčí je na ton ten okruh ve Spa a zatáčka LA Surce.Podle mě by závodní hry na PS3 už měli vypadat trochu jinak.No nic ja si počkám na tu nejlepší hru pod sluncem tou u mě vždycky byla GRAN TURISMO už od Playstation 1 + pokračování na PS2 no a teď už musím odpočítávat dny až to vyjde na PS3.Gran Turismo je závodní hra ty ostatní jsou jen nejaké náhražky.

Uri

19:18 , 12.10.2009
Uri
NFS Shift je nuda.Nakreslené auta a závody pro malé zručnější děti.GT je 1.:-)

ApsidalTill

19:35 , 12.10.2009
ApsidalTill
Uri: demo ti nič o možnosti hry nepovie .. zahraj si plnú na volante s 1:1 pomerom a uvidíš to úplne inak

Uri

21:38 , 12.10.2009
Uri
Apsidal Tillsmilies/cheesy.gifobře díky za radu třeba to někdy zkusím,ale přesto je moje jednička Gran Turismo.

Uri

21:51 , 12.10.2009
Uri
Pavle to jsi napsal moc pěkně.Pagani Zonda se na tom Nurburgringu klouže jak na ledě.Ani rychlost na tachometru neodpovídá té rychlosti jakou jede.Prostě amatérské a udělané jen pro rychlost.

vrm

22:02 , 12.10.2009
vrm
Uri ty jsi typickym prikladem zaslepenyho GT fanboye. Shift neni bez chyb, ale ten blitek cos napsal ty je opravdu smesny. Nastesti takovych jako ty neni moc a Shift se prodava skvele a dostava vysoky hodnoceni

a guest

07:55 , 13.10.2009
sajez
Uri: Pises ze ryclost na tachaci neodpovida tomu jak rychle jedes a v Gran Turismu ti to prijde v pohode? Vzdyt v GT mam problem neusnout i v rychlostech nad 200km/h a to me moc realny neprijdesmilies/wink.gif

Uri

22:11 , 13.10.2009
Uri
vrm máš pravdu že jsem GT fanoušek ja mám rád co nejrealnějši závody.Shift hráli i moji známí kteří nehrají závodní hry téměř vubec a řikali že je to směšné aj chování auta.Shift je jen o rychlosti o ničem jiném.

Uri

22:19 , 13.10.2009
Uri
a guest:jo máš pravdu GT je tak realné že ta rychlost 200km/h při hraní hry je na uspání.To beru.smilies/smiley.gif

vrm

00:00 , 14.10.2009
vrm
Uri, tvi znami jsou opravdu berna mince pro prurez vetsinovym nazorem na tuto hru smilies/smiley.gif)

Asukai

06:07 , 14.10.2009
Asukai
No hrál sem demo ss volantem i gamepadem a malou chvilku i plnou na PC s gamepadem, ale ani jednouo mě ta hra vůbec nechytila... možná sem zdegenerovanej Gran Turismem, ale radši si počkám na něj, než utrácet peníze za něco, co mě vůbec nebaví...

a guest

19:06 , 14.10.2009
sajez
Uri:nejak jsi to asi nepochopil v GT vubec nejakou rychlost nepocituju i v tech dvou kilech mam pocit ze jedu tak 50km/h.Co se tyka rychlosti tak je podle me bliz realu NFS Shift.Netvrdim ze je GT spatna hra GT5 si nejspis poridim jenom mi tam nektere veci moc do reality nesedi.smilies/smiley.gif

a guest

19:08 , 14.10.2009
sajez
PS: nevite proc i kdyz jsem prihlasenej tak me to tady hlasi jako "a guest" muj nick je sajez

D@vid

20:22 , 14.10.2009
D@vid
Je to chyba, behem tydne asi nahodim novej system na komentare, kde by to uz delat nemelo smilies/wink.gif

Uri

21:17 , 14.10.2009
Uri
Sajez:já taky netvrdím že Shift je nejhorší jenom proste to chování aut v zatáčkách nevim nevim.Tak např. já se svoji autem Opel Vectra 2.0 16v cca 160 PS.Tady u nás mezi vesnicema máme peknou a docela prudkou zatáčku ktera se da při dobrem najetí projet rychlostí 140km/h.Na pneu 215/40 R 17 se auto ani nehne a gumy ani trochu nepisknou.V Shiftu auta v takové zatáčce pískaji a driftuji jek na ledě a to jsou jako sportaky.To mě docela vadí.smilies/wink.gif

a guest

21:36 , 14.10.2009
sajez
Uri:Ale jo vzdyt NFS je odjakziva arkada a i Shift jakoliv se tvari jako simulace ala GT.Ale mam pocit ze fakt jedu nejakou rychlosti coz mi u GT chybi.Pamatuju ze v GT3 bylo Suzuki se kterym se dalo jet i pres 400km/h a nejak moc velikej fofr to nebylsmilies/smiley.gif V realu jsem jel nejrychleji asi neco malo pres 200km/h a kdyz to porovnam s GT tak je to uplne nekde jinde GT neumi proste vystihnout pocit z rychlosti.

Uri

19:56 , 15.10.2009
Uri
Sajez:Ok myslím že bude asi lepší to nechat být.Jinak myslím že jsme si dobře pokecali ne?Mimochodem to Suzuki bylo už i v GT 1 a 2 na PS one.Bylo to Suzuki Pikes Peak version.Myslím že je v každém GT.To je fak brutál okřídlený.Zatim se měj.smilies/wink.gif

pavel67

20:31 , 15.10.2009
pavel67
Jistě máš na mysli Suzuki Escudo Dirt Trial
http://konzole.syspro.cz/grant...p?pic=658
a máš pravdu že nej jízda byla na Pikes Peak - úžasný kopec...

Uri

20:44 , 15.10.2009
Uri
pavel67:Jasně,jasně Suzuki Escudo Dirt Trial.No a Pikes.Prostě no coment.Nebo třeba tohle http://www.youtube.com/watch?v=K8nptFx1jug

Napsat komentář
Pro psaní komentářů musíte být přihlášení.

busy