|  Registrace | Přihlásit pomocí Facebooku
Heavy Rain
Autor: D@vid    Sobota, 13 Únor 2010 16:39   
Vývoj: Quantic Dream
Vydavatel:
Sony
Vydáno na:
Blu-ray disk
Koupit hru na Playcentrum.cz

Koupit tuto hru na Playcentrum.cz


Na revoluci ve hrách se už čeká hodně dlouho. Zatím se stále setkáváme s různými vylepšováními grafické stránky her, animací apod. technických věcí. V poslední době se do her, čím dál tím více, dostávají filmové prvky. Není to tak dlouho, co na nás udeřila série Uncharted nebo poslední Metal Gear Solid, kde jsou některé „herecké“ výkony opravdu prvotřídní. Nemluvě o režii, příběhu či fantastické hudbě. Stále se však jednalo především o hry, u Heavy Rain, ale pochybujeme. Jde o další krok ve videoherním průmyslu nebo jde o další krok ve filmovém průmyslu? Myslím, že ať je to cokoliv, tak na tom nesejde. Je to zábava a úžasný zážitek, tak proč to řešit. Pojďme si tedy představit, o čem Heavy Rain je a proč si ho musíte pořídit. Můžete číst v klidu dále, recenze je naprosto bez spoilerů. Obsahuje pouze základní fakta, která snad najdete i na obale hry.

Heavy Rain vyvinulo studio Quantic Dream a vychází exkluzivně pouze na PlayStation 3, což samo o sobě by nějakou kvalitu zaručovat mělo. Vývojáři hru nemusí optimalizovat pro ostatní konzole a mohou se plně soustředit na využití maximálního výkonu PS3ky. Pojďme ale prozatím technickou stránku hry vynechat a říct si něco málo o příběhu, který je rozhodně tou nejvíce zajímavou stránkou hry.

Děj je zasazen do fiktivního města na západním pobřeží Spojených států amerických, které je terorizováno vrahem, jenž byl pojmenován jako „Origami Killer“.  Jeho oběti jsou děti ve věku asi 9-12 let a všechny jsou objeveny utopené během 3-5 dní po jejich zmizení. Tohle však není jediná záhada. Vrah nechává u všech obětí origami a orchidej, nikdo neví proč. Lidé jsou vystrašeni, bojí se o své děti a v tom vrah udeří znovu, když se začne pohřešovat další dítě.

Origami je staré japonské umění skládání papíru. Jeho počátky spadají až do 9. století našeho letopočtu. Skládanky se původně věšely pro štěstí k malým dárkům. V průběhu staletí se origami vyvinulo ve zvláštní formu umění s mnoha možnostmi vytváření i použití a bylo převzato i v dalších kulturních okruzích. Dodnes má většina skládaných tvarů svůj vzor ve světě zvířat a rostlin.

Do vyšetřování se zapojí hned několik postav. Jakožto hráč se dostanete do kůže čtyř hlavních postav: mladého architekta jménem Ethan Mars, který si právě prožívá nejhorší období v životě, agenta FBI Normana Jaydena, mladé fotografky Madison Paige a detektiva Scotta Shelbyho. Každá postava má ve hře neuvěřitelné charizma a zamilujete si je všechny. Na každém je něco, čím je pro vás postava zajímavá nebo sympatická. Ať už je to rodičovská starost Normana, detektivský styl Scotta Shelbyho nebo sexy zadek Madison. Všechny tyto hlavní charaktery jsou do vyšetřování zapojeny úplně z jiného důvodu. Všichni však mají společný cíl, najít ztracené dítě dříve, než bude pozdě. Mají na to pouze pár dnů. Děj je, dá se říct, rozdělen na takové tři úseky. V první třetině hry se spíše seznamujete s ovládáním a děláte si hrubý pohled na to, jak to celé asi bude vypadat, až půjde do tuhého. Druhá třetina postupně nabírá tempo tak, aby se hra završila neuvěřitelnou jízdou ve finále. Jak už jsem zmiňoval, Heavy Rain rozhodně není obyčejná hra a někteří spíš tvrdí, že jde o film, do kterého můžete zasahovat. Celý příběh je rozdělen na kapitoly, v kterých se neustále střídají postavy. V první kapitole tedy ovládáte Ethana, v druhé Scotta atd. Zajímavé je to, že postavy se neznají, ale postupem času na sebe narazí.

A jak se Heavy Rain hraje nebo spíš, jak se na něj dívá? Filmové zpracování pocítíte hned v úvodu hry, kdy se vám nespustí ani žádné menu, ale hned jakési intro, po kterém okamžitě hrajete. Ať už děláte jakoukoliv kapitolu, tak se většina ovládá stejně. Zezačátku proběhne nějaká filmová sekvence, do které nemůžete zasahovat. Poté se konečně můžete chopit své postavy a ovládat ji – ah! přece je to hra! Ovládání je ale na hře asi to nejhorší. Neberte to však zase tak špatně, je to jen kvůli tomu, že ostatní prvky hry jsou naprosto fantastické. První vcelku nepříjemná vlastnost je, že pro to, aby se postava začala pohybovat, musíte držet tlačítko R2. Levým analogem poté udáváte směr chůze. Asi se shodnou všichni, že pouhé držení levého analogu by bylo daleko pohodlnější. Každopádně to ale není taková hrůza, po pár minutách si zvyknete. Následuje další vcelku kontroverzní prvek a to je kamera. Ta je fixní, takže s ní nemůžete pohybovat a automaticky se mění podle pohybu postavy. Mohou tak nastat situace, kdy nevidíte na určitý objekt, to však zachraňuje možnost přepnutí do jiného úhlu pohledu. K dispozici jsou tedy dvě fixní kamery, každá pod jiným úhlem či z jiné strany, abyste se dostali k tomu, co chcete vidět. Kamera by byla samozřejmě lepší volná na pravém analogu, to však k používanému systému ovládání není možné. K tomu se dostaneme co nevidět.

Heavy Rain je exkluzivní díky svému vyprávění příběhu. Má totiž několik konců a je jen na vás, jak hra dopadne. Během hry máte spoustu situací, ve kterých se můžete zachovat opravdu různorodě. Začátek hry nějak výrazně hru neovlivní, ale malé detaily tu přece jsou. Nastanou však i rozhodnutí, která děj ovlivní velmi, a dokonce je tu možnost, že některá postava může i zemřít. Hra však pokračuje dále s dalšími postavami. Při rozhovorech se můžete zachovat podle vašeho uvážení, odpovídat podle několika možností, samozřejmě pak musíte očekávat následnou reakci. Když se vrátíme k ovládání a interakci prostředí, tak ve hře toho můžete dělat celkem hodně. Ze začátku hry děláte takové úkony jako odnášení nákupu, prostírání, holení, sprchování apod. všední věci. Zpočátku vcelku zajímavé a na navyknutí ovládání skvělé, pokud na vás však po polovině vyskočí úkol, že máte uvařit vajíčka nebo si dát kafe, tak už to tak zajímavé není. Naštěstí většina těchto úkonů není povinná, žádné The Sims se nekoná.

Ovládání má několik různých podob. Někdy stačí např. pohyb pravého analogu na to, abyste otevřeli dveře. Někdy však musíte být potichu a dveře zavřít tiše, musíte tedy pohyb analogu zpomalit a nepřekročit vymezený čtvereček. Dále narazíte např. na držení několika tlačítek zároveň, to se objevuje v situacích, které vyžadují složitější pohybové úkony. Nastane i situace, kdy musíte držet zároveň 5 různých tlačítek. Někdy se vám prsty opravdu dobře zamotají, ale trochu přiblíží realitu a převede pocity postavy přímo k vám. Velmi dobré. Při akčních scénách jde především o rychlost reakce. Na obrazovce vyskakují tlačítka a vy je musíte včas zmáčknout, pokud se tak nestane, tak postava např. zakopne a vše se promítne do právě probíhané scény. Jedna vaše chyba však nerozhodne o tom, jestli uspějete nebo ne. Hra vám dá několik šancí a až po několika opakovaných chybách můžete přemýšlet nad neúspěchem. Heavy Rain využívá i pohybové funkce ovladače v situacích, kdy musíte použít např. silný úder. Ovládání v Heavy Rain je tedy velmi, velmi specifické a ne všem bude vyhovovat, proto je těžké ho nějak soudit. Mně osobně nedělalo sebemenší problém, takže spokojenost.

Konečně se můžeme podívat na technické zpracování Heavy Rain. Na první pohled se určitě jedná o to nejlepší, co na PlayStation 3 je. Grafika v některých lokacích exceluje, v některých bych ji zařadil spíše do takového lepšího průměru. Co je však naprosto perfektní, to jsou detaily.  Procházení po obchodním domě, kde kolem vás procházejí desítky dalších osob, je prostě parádní. Hra v těchto situacích prostě žije. Samozřejmě narazíme zde (jako v ostatních hrách) na některé předměty, které nejsou úplně zakulacené, jak by měli. To však dojem z hry moc nekazí. Co se týká frameratu, tak zde bychom pár snímků přidali, avšak nebereme to jako minus, protože i tenhle stav je naprosto dostačující a žádné škubanice se nekonají. A jak je na tom zvuková složka? Fenomenální. Hudba exceluje a hlavní melodie hry se vám určitě vryje do vašich pamětí, navíc ve hře udržuje stále napětí. Dabing je skvělý, naprosto profesionální. Jediná chyba je někdy špatná synchronizace s ústy mluvící postavy. Není to však pravidlem a je to ojedinělé. Ostatní zvuky jsou také výborné, ať už cákaní vody, když šlápnete do louže nebo samotný déšť, kterého je ve hře opravdu dost.

Heavy Rain také obsahuje samozřejmě trofeje, kterých je celkem 56 a jejich získání je vcelku dost jednoduché. Dostáváte je totiž pouze za různá rozhodnutí nebo prozkoumáni nějaké oblasti. Pro získání všech navíc nemusíte opakovat celou hru, ale stačí jen danou situaci (kapitolu). Takže pokud jste někoho zabili a dostali jste trofej, tak stačí tuto kapitolu jen zopakovat a onoho člověka nezabít. Ola, dostanete další trofej.

No a jak to celé zhodnotit? Heavy Rain staví na příběhu a pokud byste mu nerozuměli, tak vás bude tento klenot pěkně nudit. Heavy Rain neobsahuje žádnou českou lokalizaci, takže pokud nerozumíte alespoň jednomu podporovanému jazyku, tak pro vás tato hra rozhodně není. Zde vás dále posunuje samotný příběh a bez jeho pochopení budete opravdu ztraceni a zážitek bude na nule. Hrací doba se pohybuje okolo 10 hodin. Jinak, já osobně, tuto hru/ film doporučuji. Je to něco nového, svěžího a zatraceně zábavného. Jednoduše, pokud jste majiteli PlayStation 3, tak tohle vám nesmí chybět!

+ příběh, hudba, grafika, několik různých konců, možnost rozhodnutí
- pro někoho ovládání, nudné denní úkony

Prezentace – 10/10
Grafika – 9/10
Hudba – 10/10
Hratelnost – 8,5/10
Trvanlivost - 9/10


Celkově – 92/100


Videorecenze zde


Zobrazení: 2652
Komentáře (123)add comment

1Williem1

17:26 , 13.02.2010
1Williem1
No výborná recenze.. nemohu se dočkatsmilies/smiley.gif)).. díky D@vide! Mám jedinou otázku.. jak je to prosím se Save Game.. jsou s tím nějaké problémy.. checkpointy? a tak obecně?

xxEliteXX

17:32 , 13.02.2010
xxEliteXX
já už se nemůžu dočkat.. už jen necelé dva týdny

D@vid

17:33 , 13.02.2010
D@vid
Ajo no vidis, na to jsem zapomnel. Hra se uklada sama po kapitolach, tech je vsak hrozne moc, takze je to hodne rozkouskovany. Neni problem pak zacit hrat od jakekoliv kapitoly znovu.

Hann

17:36 , 13.02.2010
Hann
Tak jsi mě D@vide pěkně navnadil, už se nemůžu dočkat na 26.2., kdy má hra vyjít. Jenže k tomu si budu muset počkat ještě tak cca 7 dní než mi to dojde z Anglie. Aspoň bude ten začátek semestru pestřejšísmilies/smiley.gif

xxEliteXX

17:36 , 13.02.2010
xxEliteXX
jo a jdou ty savy zálohovat? nebo se musí zálohovat celý systém. Myslím to tak, jestli to jde zálohovat jako zvlášt a nemusím při tom zálohovat celý systém. třeba AC2 to neumí, proto když ten save chci tak musím zálohovat celý systém..

xxEliteXX

17:38 , 13.02.2010
xxEliteXX
Hann: jj taky se nemůžu dočkat.. Já to mam předobjednaný z Playcentra, ti by to měli mít před oficiálním vydání tak snad to tak bude

D@vid

17:39 , 13.02.2010
D@vid
Netusim jestli jde zalohovat.

1Williem1

18:06 , 13.02.2010
1Williem1
David : díky.. jinak, už se taky nemohu dočkat.. hra neběhá v 1080 co? to bude asi jen 720..

Hann

18:12 , 13.02.2010
Hann
xxEliteXX: No já jsem si objednal tu special edici z HMV, bylo to původně za 39.99 liber, pak to zvedli na 42.99, celkem i s poštovným 2.50 libry mě to přijde na 1365 Kč, takže nádhera.

1Williem1

18:16 , 13.02.2010
1Williem1
jo a ještě jedna otázka.. obsahuje ta hra Francouzský jazyk?

Hann

18:31 , 13.02.2010
Hann
1Williem1: Vzhledem k tomu, že to vyvíjí francouzské studio, tak o tom nepochybujsmilies/wink.gif

SethC

18:44 , 13.02.2010
SethC
92? No mohl jsi to chlup osolit smilies/wink.gif

xxEliteXX

18:46 , 13.02.2010
xxEliteXX
na GT tomu dali 8.9 smilies/sad.gif.. jinak recenze je to pěkne napsaná smilies/smiley.gif

tomaskalecky

19:30 , 13.02.2010
tomaskalecky
skoda ze si to nezahraju demo bylo super

Devildodger

20:19 , 13.02.2010
Devildodger
Heavy Rain není rozhodně pro každého,ale já se na to ohromě těším...Akorát mě mrzí,že to vychází zároveň s AvP a nebudu vědět co hrát dřív..Nemluvě o BBC2,Bioshock2,MassEfect2 a za měsíc GOW3 asi se z těch her poseru smilies/cheesy.gif

gReed

23:24 , 13.02.2010
gReed
ja sem zvedavej na plnou hru, podle dema mi prislo ovladani hodne krkolomny a pomaly (nemluvim o bitce,ta byla genialni), proste presuny z mista na misto byly v adventurach vzdycky "problem", kdyz je clovek zvyklej behat rychle v ostatnich hrach smilies/smiley.gif

weskerumbrella

10:14 , 14.02.2010
weskerumbrella
no zkousel jsem demo a tahle hra mi prijde hodne prehodnocena. ovladani otres uplne zbytecne radobyrealisticke veci a pohyby.. spis se mi zda ze se snazili vytvorit neco co se vymyka standardu ale moc se to nepovedlo. jistou originalitu poprit nelze ale me to proste vubec nechytilo. ja jsem skalni fanda RE serie a tohle je podle me propadak.

weskerumbrella

10:15 , 14.02.2010
weskerumbrella
jeste jsem zapomnel dodat ze kdyby ta hra byla v CZ alespon titulky tak by to samozrejme melo uplne jiny grady.smilies/wink.gif

Druppi

10:20 , 14.02.2010
Druppi
Pekna recenze.Jediny ceho se bojim je ta absence lokalizace.Aspon v podobe titulku.Hodne hracu napr. neumi anglicky a pro ne to bude o hodne mensi zazitek ze hry.

1Williem1

10:35 , 14.02.2010
1Williem1
já si tedy myslím v žánru adventur je tohle vrchol všeho.. vzpomeňte na poldusmilies/cheesy.gif a mohl bych pokračovat.. tohle je špica..

Ichabod

11:47 , 14.02.2010
Ichabod
Jsem rád že tahle hra prostě neselhala, demo mne o tom přesvědčilo, D@vid v názoru utrvdil. Už netrpělivě vyhlížím limitku, ale ta je ještě daleko smilies/cry.gif

Uri

17:59 , 14.02.2010
Uri
Demo je teda skvělé je to opravdu něco nového.Je to opravdu FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!smilies/wink.gif

Raiden

18:44 , 14.02.2010
Raiden
Demo sem hrál a pecka. Budu kupovat za plnou cenu.

Krtko

19:31 , 14.02.2010
Krtko
Pridávam sa k názoru, že táto hra nie je pre každého. Demo je úplne fantastické. Ovládanie som zvládol za 10 minút. Vzhľadom k typu hry mi pripadá úplne opodstatnené. Dej hry je pre mňa veľmi dôležitá vec(séria MGS). Myslím, že si hru užijem. Už aby som ju mal.

Calder

20:44 , 14.02.2010
Calder
Velmi pěkná recka D@vide...
Jakile budou "zbytečné" peníze, kupuju smilies/grin.gif

PLAYMAN_Q

23:52 , 14.02.2010
PLAYMAN_Q
Mě tahle hra nebaví... Dal bych hodnocení 41/100. Je to můj názor...

Tommy

00:37 , 15.02.2010
Tommy
Beru, že tě hra nechytla, ale potom netuším, na jakém základě vůbec hru hodnotíš.
Možná, že až pochytíš nějaké základy angličtiny a trocha dospěješ, dokážeš HR docenit..

Jinak recenze pěkná, já mám předobjednánu limitku z UK.. už se těším. smilies/smiley.gif

Fenrir

08:47 , 15.02.2010
Fenrir
uz jen ta muzika stoji zato smilies/smiley.gif hra bude urcite bombasticka smilies/smiley.gif

weskerumbrella

15:47 , 15.02.2010
weskerumbrella
PLAYMAN_Q : Souhlas. Nevim proc jsou z toho vsichni tak hotovi tady ten styl ze hybec packama a divas se na nejakej prumernej film nikam nepovede. Jak jsem rikal.. v cestine by to bylo asi o hodne lepsi ale porad je to koukani na prumernej film s pocitem ze neco muzes ovlivnit. Hratelnost 2/10 grafika 9/10... bohuzel je trend a doba kdy se firmy predhani v gafickych orgiich ale zapominaji na to nejhlavnejsi a to hratelnost a zabavnost.

D@vid

15:54 , 15.02.2010
D@vid
Ja zase souhlasim s Tommym, na krabicce je 18+ smilies/wink.gif Navic pokud tomu vazne nerozumis, tak se nedivim, ze te to nebavi.

Daleko radeji si zahraju takovyhle projekty, nez dalsi tupy FPS, kde jde s prominutim uplne o hovno.

PLAYMAN_Q

17:36 , 15.02.2010
PLAYMAN_Q
Je mi sice jenom 12 ale angličtinu docela ovládám... Né přiznávám grafika této hry je pěkná ale furt chodit a mačkat tlačitka to mě nebaví... Já mam rád Akční nebo Závodní.

Hann

18:00 , 15.02.2010
Hann
To bude tím, že ti je jen 12 smilies/cool.gif

PLAYMAN_Q

20:16 , 15.02.2010
PLAYMAN_Q
Co vás na tom baví hýbete s páčkama (s prominutím ) jak ''Magoři... celou hru.. je to jako film jenom čumíš a hejbeš páčkama jinak nic...

PLAYMAN_Q

20:20 , 15.02.2010
PLAYMAN_Q
ADVENTRURY jsou pro Seniori...

FrozenDragon

20:39 , 15.02.2010
FrozenDragon
Tak zaprve jak muzes davat hodnoceni 41, kdyz si to ani nehral, tak z ceho vychazis?. Za druhe, na ceskym Eurogameru pisou, ze v tomto podani se Heavy Rain muze klidne rovnat filmum jako Mlceni jehnatek nebo Sedm, coz sou sakra kalibry, takze nejake blaboly o prumernosti jsou vedle

FrozenDragon

20:46 , 15.02.2010
FrozenDragon
jeste doplnim: Kdyz sem byl malej, tak sem taky opovrhoval nejakejma "nudnejma" adventurama a dal prednost bezmyslenkovitemu koseni emzaku, dnes raci sahnu po necem co ma nejakou hodnotu, neco, kde je pribeh neco, kde je nejaka vyssi pointa.
V poradku za 5 let na to budes mit jiny pohled.
a jeste jedna vec: Herni scena je mlada a variabilni, mas spoustu moznosti, chces strilet? ber CoD. chces jezdit ber GT, chces mlatit, ber tekken, nikdo te nenuti se o to zajimat.

1Williem1

21:17 , 15.02.2010
1Williem1
frozen má pravdu.. nejde o názor.. jde taky o nějaké zkušenosti.. věk atd.. taky jsem nenáviděl adventury.. dnes je miluji.. protože ty maj vždycky plnej poutavej příběh.. miluju metal gear.. miluju uncharted.. a tohle budu taky milovatsmilies/smiley.gif).. jsem brečící..

Ichabod

21:17 , 15.02.2010
Ichabod
Dvanáctiletý smrádě který dá hře ve fóru 41 procent bez hlubší obeznámenosti s ní skutečně Quantic Dreams asi děsně vytrhne. Stejně by mu rodiče tu hru nekoupili, takže absolutně NE cílová skupina týhle hry pro náročnější.

MGFrost

21:40 , 15.02.2010
MGFrost
Jako me je uz 24 ale osobne me HR nijak moc nechytil. Ano grafika je pekna ale od toho co slibovali a hlasali jsem ocekaval trosku vic. Pohyby postav mi prijdou tak trosku tuhe a neprirozene i jejich mimika, ovladani jako za starych casu takze take nic moc ale to uz je pouze otazka zvyku. Jen kdyz jsem hral demo mi obcas pripadalo dosti protivne povinost neco zmacknout kdyz stejne neni nic na vyber (jako otevreni dveri u auta - kdyz nemuzu nic jineho udelat tak at to udela sam ne?, nebo podlezani pasky - kdyz uz tam chci jit tak je jasne ze to chci podlezt) nerikam kdyz je vyber treba mezi zaklepanim a vyrazenim dveri. Osobne mi pak trosku (ale to uz je jen kosmeticka uprava) vadili ty rozhovory, casto cela sekvence popsana jednim slovem, je pravda ze jsem mozna zhyckany Dragon Age kde vidim vzdy celou vetu co chci rici. Osobne jsem mel rad adventury kdyz jsem byl mladsi a mel jsem vice casu vzpominam si na klasicke (Napr. Odysea nebo jak se to jmenovalo) ale v pameti mi vzdy zustanou ty komicke jako Polda 1-X, 7 dni a 7 noci atd.... Osobne bych Heavy rain dal 78-82/100 ale pokud bych mel pohlizet na jejich sliby tak o deset min. Njn vim ze nejspis se mnou nesouhlasite ale je to pouze muj nazor a za sebe zkratka muzu rici ze v HR nevidim nic tak skveleho, ja radsi DA.... a nekdo zase preferuje HR nad DA.

...

21:54 , 15.02.2010
FrozenDragon
ono prave tahla hra je sporna v tom, ze kouka na herni principy jinak. Zkratka je to jen takova vlastovka novemu smeru. interaktivni film, ktery je potreba vzit takovy, jaky je, ne jaky by mel byt. Je to pouze odlisny zanr. Nutno dodat, ze v tehle podobe je to excelentni kombinace filmu s prvkami hry, kdyz to tak vezmes, tak je to perfektne udelany dilo. vsechno ma nejakou navaznost a tady je rozdil v tom, ze nemuzes prohrat. kdyz se ti neco nepovede, nedostanes Game over, jen se to bude odvijet jinym smerem a porad to nejak utvaris dokud neni konce.

gReed

22:11 , 15.02.2010
gReed
vidim playmana jako jasnyho provokatera smilies/cheesy.gif "je mi 12 a anglictinu docela ovladam", to si predstavim, ze zvladne "Save" a "GAME OVER - Retry ?" smilies/cheesy.gif
12ti letej capart nemuze resit psychologickej triler, ona ta 18tka na krabicce taky neco znamena a nejlepsi je, ze (jak pise frozen) podle cizich recenzi a screenshotu napise, ze by dal 41/100 smilies/cheesy.gif by me zajimalo, za co je ta jednicka smilies/cheesy.gif

jinak to ze to nekoho nechtne je jasny, ja zase nechapu lidi, co koupi volant a hraji jen GT4, ale zase respektuju, ze muze GT dostat vysoky hodnoceni smilies/tongue.gif

MGFrost

22:17 , 15.02.2010
MGFrost
Frozen: Tak pokud je HR skutecne vlastovkou noveho smeru tak to asi prestanu hrat. Osobne se mi myslenka jako interaktivniho filmu moc nezamlouva moc nudne na hru a neni u toho takova pohoda jako u filmu...radsi bych zustal u staonvenych hranicich film a hra. Jinak s tebou souhlasim, je pravda ze ta navaznost se mi hodne zamlouva udelas neco a ma to sve dusledky ale nemyslim si ze jakakoliv tvoje volba ma nejaky dusledek, urcite jsou tam moznosti ktere vzdycky zkonci stejne (i v DA to je).

SABEL88

22:17 , 15.02.2010
SABEL88
no nevim to co vsichni melou o virtualnim filmu je nejvetsi PIC*VINA do poradny hry to ma daleko protoze mackat jen urciti cudle jak vam diktuje obrazovka je zabavny ale to plati jen o GOW a ne kdyz to mate celou hru a na ten "film" by to muselo mit qrafiku lepsi nez U2 a ne jako max payne1 na pc tak me to totiz pripadalo (hodnotim z dema ) proste nejvetsi zklamani do filmu daleko a ke hre jeste dal (nikomu to nenutim je to pouze muj osobni nazor) podle me muze bejt maximalne dobrej pribeh kterej si stejne 90% hracu neuzije a vim ze se tady najdou taci co reknou "nevim proc tu musi nekdo neco psat kdyz se to nelibi tak at to nehraje) ale prave proto pisu abych dal najevo ze ne vsem se tato hra libi

gReed

22:29 , 15.02.2010
gReed
tak vidim ze plno lidi proste neprekousne svou neznalost ciziho jazyka a svede to radsi na cokoli dalsiho smilies/cheesy.gif

btw. si to muzete zahrat aspon polsky, tam snad trosku porozumite smilies/smiley.gif

...

22:39 , 15.02.2010
FrozenDragon
MGFrost: Takhle, nemusis prestavat hrat? Je to novy smer, ktery si najde sve fanousky a ostatni mohou zustat u klasickych her, nerikam ze je nahradi, ale je to jen novy smer.
Podle me je Heavy Rain prukopnik. kdybych mel nejakemu nehraci dat na ukazku nejakou hru, dam mu Heavy Rain, ukazu, ze i zde v nasem svete existuje neco takoveho, co jej mnohem spis zaujme, nez drceni emzaku. Potom mu dam Uncharted 2, dam mu Metal Gear Solid 4, hry ktery maj hodnotu a reprezentuji herni scenu, kde se odehrava perfektni zkloubeni pribehu, filmovosti s prvky interaktivity tedy hrou.

Lord Hoven

22:44 , 15.02.2010
Lord Hoven
Nový směr?

ApsidalTill

23:17 , 15.02.2010
ApsidalTill
túto hru by si mal vážiť každý jeden aj ten ktorý si ju nikdy nekúpi .. len z jedného dôvodu .. v tejto záplave akčných trendov, ktoré posledné roky ovládli game scénu je takýto originálny projekt ako voda na mlyn každému .. navyše jej kvalita to celé len podtrhuje ..

Lord Hoven

23:23 , 15.02.2010
Lord Hoven
ApsidalTill: máš pravdu.Já si to kupovat nebudu ale sem rád,že něco takýho vyšlo na PS3.

mantis 28

23:39 , 15.02.2010
mantis 28
Apsidal:z jakeho duvodu by si hry mel nekdo vazit?kdyz ma nekdo jiny nazor,tak je to spatne?nebo mas glejt od boha ze si teto hry musi vsichni vazit?me se HR libi,nejspis ho casem poridim,ale vadi mi zpracovani souboju,ve chvili kdy clovek nemacka tlacitka se postava sama brani a z bitky v podstate vyvazne s odrenyma usima.jde tu "jen o pocit ze vas nekdo muze zabit" a to je dle meho nazoru spatne,i kdyz nepopiram ze tenhle fake plni svuj ucel dokonale a hrac ma pocit,jakoby mu slo o kejhak.HR neni hra pro kazdeho a chapu obe strany,tuto hru muzete milovat nebo nenavidet a hlavni duvod proc hru chci je prave pribeh,za ktery by se nestydel lecjaky vyborny film(Seven je bezesporu velkym prirovnanim,husty dest,originalni zaporak a hlavne atmosfera jak ze zmineneho kult-movie).kdyby vice zapracovali na soubojovem systemu,byla by to jasna revoluce.

ApsidalTill

23:46 , 15.02.2010
ApsidalTill
mantis: nechápem prečo na mňa útočíš s nejakým glejtom .. názor si nechaj ten ti neberiem, ale reč je tu o svetlu ktoré rozráža priemer .. preber si to jak chceš ..

FrozenDragon

23:58 , 15.02.2010
FrozenDragon
přesně jak říká apsi. Heavy rain je novej odlesk v zapadlišti průměru, kterej může dát nový dech do ubírání se nových her.

mantis 28

00:06 , 16.02.2010
mantis 28
Apsidal:tvrzeni typu meli by byt vsichni hrdi a podobne vyroky pamatuju jeste za totality a od te doby,da se rict,jsem na ne alergicky.vzdy se najde nekdo,koho dana vec nenadchne a v tom spociva svoboda cloveka.nikdy jsem nerespektoval nazory spolecnosti a ridim se podle sebe.to co jsi napsal mi nedava smysl,je to jedna velka zaujatost.

ApsidalTill

00:31 , 16.02.2010
ApsidalTill
dobré ... to my stačí .. že jedna velká zaujatosť .. no idem radšej spať .. vidím že snaha predstaviť originalitu aj mimo hranice vkusu zase len pár ludí otočí proti mne.. nič nové .. hlavne že sme zdravý, teda aspoň väčšina ..

mantis 28

00:51 , 16.02.2010
mantis 28
neotacim se vuci tobe,nybrz vuci tvemu nazoru ze HR je neco,na co by vsichni meli byt hrdi.ale proc byt hrdy na neco,co nekdo nemusi povazovat za kvalitni hru?nechapu..hele,jelikoz jsi nepochopil pointu,nechme to u ledu.neznamena ze kdyz 90% lidi poslouchalo Kelly familly,ze to byla kapela,na kterou by mel byt kazdy hrdy.tvou ironickou posledni vetou jsi nezklamal..

mantis 28

01:24 , 16.02.2010
mantis 28
zkratka vzdy se najde nekdo,kdo povazuje danou hru za neatraktivni a nechapu,proc by mel byt dany clovek na hru hrdy.ja na HR hrdy jsem i pres jeji "mouchy",ale respektuji to,ze hra je pro nekoho nezazivna blbost.kvalitnich adventur uz je dnes jak safranu a k nim HR zajiste patri.kdyz se podivam treba na UNCH2,tak je to kvalitni hra s hezkou grafikou,ale hrdy na ni nejsem,az tak mne neoslovila,je to jen strilecka co hezky vypada a jelikoz nemam rad dobrodruzne hry typu Indiana Jones,hra me nechala chladnym.holt sto lidi,sto chuti..

FrozenDragon

02:22 , 16.02.2010
FrozenDragon
mantis: to je sice hezky a ja s tebou vicemeně souhlasim, ale apsi nejspiš chtěl řict, že ta hra sama o sobě přináší něco uplně jineho, noveho, originalniho a neboji se stim prijit na trh. a protože přináší průvan do průměrných her, tak proto by si nejspíš zasloužila tolika pozornosti, jakože si ji fakt zaslouží, ikdyž zase na druhou stranu bejt na to hrdý je docela nešikovně řečeno. hrdej mužu bejt na to, když dám platinovku nebo mužu bejt pyšnej, ale hrdej, za to, že přináší hra originální principy a přináší něco tak odlišného? spíš bych řekl, že sem rád za to, a náležitě to ocenuji, ale tak nebudu tady poučovat, na to nemam ani věk ani dostatek zkušenosti. that's all

ApsidalTill

07:26 , 16.02.2010
ApsidalTill
mantis: hladáš v mojo komentáry veci ktoré tam neboli,sorry ale nemám čas sa to tu riešit, frozen to povedal zhruba za mna

wasill

09:23 , 16.02.2010
wasill
Přečtěte si ten Apsiho komentář ještě jednou. O hrdosti tam není ani slovo. A napsal to přesně, stejně jako Lord Hoven. I když se HR spoustě lidí nelíbí (třeba já jsme se ještě nerozhodl pro koupi), je dobře, že existuje něco originálního, kde jde o emoce a myšlení a ne o akci.

x pastic x

09:42 , 16.02.2010
x pastic x
Každy at si piše co chce,mě ta hra taky nadchla,možna že jsem už pro někoho duchodce"33" ,ale to je přesně to co my v PS3 chybělo"tento žanr"

1Williem1

12:22 , 16.02.2010
1Williem1
přesně tento žánr ještě nebyl tak dobře prosazen.. bylo hodně adventur.. a krom broken sword všechny propadli.. toto je špicasmilies/smiley.gif)..

wasill

13:35 , 16.02.2010
wasill
Mě se stýská po survival horrorech. Ani ne po horroroech, ale po těch puzzlech. Běhání po baráku v Residen Evil a hledání co kam kde kdy a jak smilies/cheesy.gif To by se někteří podle toho co tady čtu asi zbláznili smilies/cheesy.gif

D@vid

13:58 , 16.02.2010
D@vid
mantis 28: Hru si nehral, v tom pripade nechapu, jak muzes mit tak jasnej nazor. To co rikas, ze bitky jsou "jen jako", tak neni pravda. Samozrejme, ze v nejakych situacich je predem dany, ze zemrit nemuzes, ale jsou i situace, ktery kdyz nezvladnes, tak bye bye ...Evidentne si nepochopil Heavy Rain. Zde nejde o tvoreni vlastniho pribehu, to neni techniky mozne, ale pouze u usmerneni jiz vytvoreneho pribehu. Kdyby si mohl zemrit v kazde situaci ve hre, tedy aby se hra chovala podle toho jak ji ovladas ty, tak bys hral 5 minut, protoze bys treba spadl hned v uvodu ze schodu smilies/cheesy.gif a uz bys nevstal.

mantis 28

14:22 , 16.02.2010
mantis 28
david:hral jsem jen demo a z recenzi se toho clovek spoustu dozvi,nepsal jsem nic co by nebyla pravda.v bitkach mas pocit jakoze ti jde o zivot,ale mist,kde muze postava zemrit je malo a jsou pevne dana,nic vic nic min..smilies/smiley.gif

1Williem1

14:45 , 16.02.2010
1Williem1
nemáš pravdu mantis.. jsi zaujatej na svým názoru.. neříkám že to je špatně že máš názor odlišnej.. ale to co ty píšeš.. jsou hloupostismilies/smiley.gif)..

mantis 28

14:50 , 16.02.2010
mantis 28
Will:samozrejme smilies/smiley.gif

karkonoš

19:47 , 16.02.2010
karkonoš
musim priznat ze skutocne Heavy rain pre mna predstavuje perlu v kope hnoja, mozno som radikalny v svojom tvrdeni, ale na takuto hru som cakal od dob Okami a Fahrenheit

Ichabod

20:48 , 16.02.2010
Ichabod
njn pokud v týhle zaprděný republice anglicky umí asi každej padesátej tak je to prostě v prdeli. tim umí myslim plně rozumí. nedivim se když vidim že průměrnej Čech dá hře u nás menší hodnocení než v cizině, když z hodnocení odečítá vlastní mindráky. u her co jdou jinym směrem tady holt je "nutné odečíst pár procent za vlastní neschopnost pro nekompatibilitu hráče se hrou"

co se týka mačkání tlačítek v danym pořadí, tak jasně, principielně jde o banalitu, ale zábavnost má bejt na prvním místě a tohle nijak nenarušuje perfektně naskriptovaný situace a diváka to vtáhne líp, než kdyby zkoušel nestandartní postupy při volnějším ovládání a tím by se o ideální (tvůrcem zamýšlený) postup ochudil... btw myslim si že Heavy rain vtáhne do děje víc jak třeba Avatar se svejma 3D brejlema a mega kinem právě díky ovládání.

Jsem rád že i těch pár lidí ocení snahu udělat v hernim průmyslu ne třeba úplnou sázku na jistotu od tvůrců. pochybuju že Heavy rain bude nějak mega moc úspěšná hra, ale doufam že bude třeba trilogie aby se využil opakovaně engine a představí nám třeba jiný příběh a tím by další díly vyšli nákladově levněji a do budoucna by třeba na PSku byla jedna dobrá adventura ročně. To by bylo hezký :-)

mantis 28

21:47 , 16.02.2010
mantis 28
Ichabod:absence cestiny je u HR skoda snad jako u zadne jine hry.zrovna u teto hry mohli udelat vyjimku.stejne tak Mafia2,ale tam je to jeste horsi,jde o CZ hru.M2 bez kompletni lokalizace kupovat nebudu,jde tu o vyssi princip.

1Williem1

21:52 , 16.02.2010
1Williem1
mantis.. s tou mafií určitě.. třeba to bude ve formě dlc

GIZMO

21:53 , 16.02.2010
GIZMO
á si to asi zahraju, sice mě demo nechytlo, ale dám tomu šanci. Grafika je fajn, ale taky jsem očekával víc, zas měli všichni plnou hubu keců jaká to bude revoluce, kdy budou mít ksichty emoce a hovno smilies/grin.gif Ale tak na velkohubé tlachání vývojářů jsme si už zvykli, asi to patří k marketingu.

Nevím jestli bych si měl hry vážit, oni ji neprogramovali proto, abych si jí vážil, ale abych si ji koupil a oni vydělali love...na druho stranu je fajn, že je tu po dlouhé době nějaká adventura... tak asi tak...

mantis 28

22:05 , 16.02.2010
mantis 28
GIZMO:z poznatku ruznych lidi a atmosfery dema jsem usoudil ze je to nejen vyborne vypadajici hra,ale hlavne vysoce kvalitni psychologicky thriller,ktery drzi krok po strance pribehove s kvalitnimy filmy sveho zanru.rozhodne si to nenecham ujit,ale mam kamarady co hru oznacuji za p......u a vim ze u nich je tato hra tezkej propadak,ale respektuji to.

GIZMO

22:17 , 16.02.2010
GIZMO
mantis: však to je v pořádku, já tu hru neshazuji, jen si tak říkám, jestli není lepší si ten thriller pustit normálně jako film, než ho "hrát", když se v podstatě moc nedá mluvit o hraní, ale spíše o mačkání tlačítek podle návodu na obrazovce, fakt nevím. Jen ze zajímavosti to prubnu a uvidím, třeba se mi to nakonec bude líbit smilies/wink.gif

Už aby tu byl JUST CAUSE 2, tam vidím zábavu na desítky hodin smilies/grin.gif

danik

00:37 , 17.02.2010
danik
...no vidím, že někteří hru vůbec nepochopili smilies/cheesy.gif

...když si vzpomenu na fahrenheit 9 11 tak mám ještě ted mrazení v zádech.... u takových her jde prostě o suprovní atmosféru, kterou prostě v FPS nenajdete...

gReed

02:19 , 17.02.2010
gReed
gizmo: a neni to o tom, ze muzes ridit dej ? ze ma dej vice dejovych linek ? to jako bys hru pustil jako film a nechal nahodne rozhodovat ? smilies/cheesy.gif zas jako lidi premyslejte o cem se tady mluvi, tohle neni FPS kde je jeden predem danej pribeh a vic se s tim nehne ..

deV

08:07 , 17.02.2010
deV
OMG to jsou mi tady zase mozkový průjmy od největších rádoby-expertů. Opravdu přemýšlím, že bych si ty největší srajdy co se tady a asi na dalších 3 webech denně dočítám někam zapisoval a pak s jejich pomocí napsal ten nejvtipnější a zároveň nejsmutnější článek o české demenci, která leckdy nezná meze.. Díky dotyčným jedincům, že mě o tom neustále musí přesvědčovat.

"ovladani otres uplne zbytecne radobyrealisticke veci a pohyby.." - Jo tak ono je to zbytečné.. AHA!

"..kdyby ta hra byla v CZ alespon titulky tak by to samozrejme melo uplne jiny grady." smilies/cheesy.gif - Bodejť by ne pane recenzente! Kvůli vlastní neschopnosti ( demenci? ) to přece musíme pohanit! Jako bez titulků hrozná srajda, ale kdyby tam byly, to by bylo žůžo!

"ADVENTRURY jsou pro Seniori" smilies/cheesy.gif - Vážně? Víš o tom, že ti tenhle rok vyjde Toy Story? Mazej si to předobjednat - bude to prý pecka!

"Grafika je fajn, ale taky jsem očekával víc" smilies/cheesy.gif - Taky jsem očekával virtuální realitu.. SONY nám ji všem s nástupem PS3 přece slíbilo, že? Na to, že je to hned vedle Uncharted 2 a Killzone 2 zřejmě nejlépe vypadající hra na PS3 sere pes..

Pietro

09:17 , 17.02.2010
Pietro
deV: s tým žiaľ nič nespravíš. Hold, česká a slovenská nátura je už od "počiatku" nátura večne nespokojná a ufrflaná... Tým som sa pochopiteľne nechcel nikoho dotknúť!

KDR

10:01 , 17.02.2010
KDR
deV:...a víš o tom, že PVC páska v GT5, která je 100 m od trati, nejde protrhnout???

...tak na to se můžeme MY hráči pěkně VYSRAT!!!

ApsidalTill

10:25 , 17.02.2010
ApsidalTill
tu už pomôže len jedno:

"Lepšie než život"

alebo:

http://www.youtube.com/watch?v=QtwjYU2ofY8

wasill

13:00 , 17.02.2010
wasill
Někde jsem četl, že plánují u HR do budoucna podporu pohybových ovladačů. Podle mě by to dosatlo nový rozměr. Ta bitka v hotelu, to šplhání na kopec, otvírání dveří - jen si to představte! Hrát u TV ping-opng by mě fakt nebavilo, ale prožívat takhle kvalitní film - to mě opravdu láká! Není možná toto důvod, proč se u chůze drží R2? Ha!

mr.honza

14:10 , 17.02.2010
mr.honza
já bych chtěl i pohybový senzory na nohy, abych u toho musel opravdu chodit a měl ten největší zážitek...samozřejmě bych to hrál na balkoně pouze za deště...jinak to nemá cenusmilies/grin.gif

GIZMO

15:03 , 17.02.2010
GIZMO
DeV: Já zase nechápu, proč tě vytáčí to, že někteří lidi maj jinej názor než ty. A ještě jim kvůli tomu nadat do dementů, to je známka tvojí omezenosti a nízké tolerance, nebo ne? smilies/wink.gif

A už vůbec nechápu proč bych kvůli zveřejnění svého názoru měl být nějaký expert. Prostě pustím hru pár minut hraju a z fleku můžu zařvat, jo líbí, anebo nelíbí, ne?

Ten článek o české demenci klidně napiš, ale na první stránku si hned můžeš vyvěsit ten svůj příspěvek smilies/grin.gif

Tak se na mě nezlob, že jsem si tě dovolil komentovat. Chápej, jsem jenom DEMENTsmilies/cry.gif

deV

15:32 , 17.02.2010
deV
GIZMO: Vážně mě vytáčí, když má někdo jiný názor než já? Ale nepovídej! Jsem si jist, že nenajdeš u mých postů, kterých je na tomto webu za ty 3 roky nespočet, podobnou reakci téhle mé poslední.. Jsem dosti tolerantní člověk dokud vím, že můj protějšek argumentuje skutečnými a pravdivými důvody! Tohle nemá s tolerancí nic společného, protože se jen pozastavuji nad stále se opakujícími a vyloženě hloupými ( ano, mnohdy i dementními ) komentáři. Pokud se nepletu, tak konkrétně u tebe, jsem reagoval na to, co jsi řekl ohledně grafiky, která je sice fajn, ale čekal si víc. Víš, tohle už pro mě není ani tak názor jako zbožné přání tobě podobných jedinců, který tady čtu u každého článku k AAA titulům ( Killzone 2, GT5, Uncharted 2, HR apod. ), že ty hry nevypadají tak, jak si každý z vás představoval a vyznívá to skoro tak, že vás snad opět někdo ze SONY podrazil, když údajně někdy nasliboval, že hra bude vypadat podstatně líp.

GIZMO

15:58 , 17.02.2010
GIZMO
Ano, tvůrci HR nám říkali, že bude grafika lepší než je, emoce apod. nechce se mi vyhledávat ty velkohubé prohlášení...

A proč chci po Sony a vývojářích to co nám slibují??? Je to proto, že jsem utratil své peníze za drahý hardware a taky proto, že si kupuju hry za 1500 Kaček, což není málo, a mám právo za své peníze požadovat to co bylo slíbeno. Nevím proč bych měl ze svých nároků slevovat.

Já jsem zákazník, já platím, oni na mě vydělávají.

Z tohoto důvodu je mi proti srsti pochlebovat SONY/Vývojářům za každou vydanou hru, jenom aby bylo na PS3 co hrát. Oni se s náma hráčema taky neserou.

BTW: U Uncharted1/2 jsem dostal co jsem očekával a nelitovat ani jedné koruny, kterou jsem do hry investoval.



wasill

16:19 , 17.02.2010
wasill
Gizmo: Heavy Rain ještě nevyšel......

Tweek

17:15 , 17.02.2010
Tweek
smiřte se prosim stim že hru tvoří několik skupin. programátoři, umělci, vývojáři, a nejdůležitější je pak produkce ( ta tlačí na termíny, určuje konečnou podobu). Když si pak připustíte že ktomu aby taková hra vyšla se musí všichni schodnout, je víc než jasný že se tam více či měné projevý zmněny, škrty oproti původnímu směru.

weskerumbrella

20:46 , 17.02.2010
weskerumbrella
Aaaaa pozoooor tady nekdo nekomu slapnul na jeho kuri oko nebo zboznovanou modlu jeho vlhky sen a jeho nocni poluce !! To ze nekdo Heavy Rain povazuje za sracku nebo si z toho nekdo strika do trenek nic nezmeni na tom ze "proti gustu zadnej disputat" aneb "kazdej pes jina ves".. Souhlasim s GIZMem a jeho postrehem o poradi dementnich prispevku.

Proste kazdemu se libi neco jineho nekdo rad cumi na interaktivni prumernou donebevychvalujici a komercni radobyprelomovej pocin a hybe u toho packama jak 10ti letej retard... a nekdo treba radeji hraje sachy nebo kope do druhych v Tekkenovi.

Aaaaale.. nestoji mi zato se tady k tomu vic vyjadrovat uroven nekterych zdejsich je stejna jako bych chtel po moji 6ti lete dceri aby mi cetla Vergilia v originale.

gReed

23:37 , 17.02.2010
gReed
gizmo: pokud se bavis o ps3, tak sis nekoupil drahy hardware, ale HW silne pod cenou, ktery je dotovany z prodeje her smilies/smiley.gif To jen tak na okraj smilies/smiley.gif

a jeste vice usmevne je, ze ocekavas od vydavatelu, ze budou rikat o sve hre, ze grafika se jim moc nepovedla, ze ovladani je totalne na nic, ze to vlastne nema nikdo kupovat smilies/cheesy.gif

kdyby neexistovalo hype, tak by tady nebyli lidi pocurani z kazdyho screenu GT5, smir se s tim smilies/smiley.gif

KDR

07:04 , 18.02.2010
KDR
gismo:

smilies/cheesy.gifDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD....tak to jsem ještě neslyšel...grafika je horší než slibovali!!!!...:-DDDD

...tak panebože když se ti to nelíbí, tak těch tvých těžce vydělaných 1500 kč brutto utrať za něco jinýho, než jsou hry na PS3!!!


Weskerumbrella:....to s tím Vergiliem se i povedlo...jako kdybych to už někde slyšel...

Novis

09:59 , 18.02.2010
Novis
gReed: Jak si přišel na to, že je PS3 pod cenou? Není pod cenou. Naopak taky vydělává, ale není na něm přihozeno tolik procent, jako na HW u PC.

Gizmo: HR si své kupce najde, to že to nebudeš zrovna ty, tak toho nikdo litovat nebude. Mě třeba U1 a U2 taky bavil, ale stejně tak někoho může bavit HR. Není to moje krevní skupina, ale chápu, že ta hra je pro někoho super.

Tommy

10:02 , 18.02.2010
Tommy
Novis: Samozřejmě koncový prodejci konzoli pod cenou neprodávají, ale výroba samotné konzole je pro Sony pořád ztrátová.

deV

11:52 , 18.02.2010
deV
weskerumbrella: Asi tě zklamu panáčku, ale já o koupi Heavy Rain zatím ani nepřemýšlím, takže na mou modlu si rozhodně nešlápl smilies/wink.gif. Měl jsem jen nutkání reagovat na pár výše uvedených postů, které mi přišli hloupé nebo dementní a ano, ten tvůj: "v cestine by to bylo asi o hodne lepsi.." a "Hratelnost 2/10 grafika 9/10..." patří k té druhé skupině.. Pa a pusu já jsem tady skončil..

xxEliteXX

07:13 , 19.02.2010
xxEliteXX
tak zítra si jdu pro Heavy Rain.. už se zítřka nemůžu dočkat

xxEliteXX

21:33 , 20.02.2010
xxEliteXX
tak Heavy Rain je fakt best hra !!!

rdybowicz

22:12 , 21.02.2010
rdybowicz
Opravdu mne to nadchlo ... Kupuji. (Až po GoW III ofc. smilies/smiley.gif

Goffix

08:41 , 22.02.2010
Goffix
xxEliteXX: Jakto, ze uz to vubec mas? Si rikal, ze to budes mit nakonec z CR a tady to snad jeste nevyslo ne? Ja asi nakonec objednam tu specialku z HMV.

xxEliteXX

08:46 , 22.02.2010
xxEliteXX
mam to od Playcentra.. ten to má od 20.2 za vyšší cenu.. tedy 1699

xxEliteXX

08:49 , 22.02.2010
xxEliteXX
jinak je to best hra co jsem kdy hrál !!!!.. grafika je libová, příběh taky, konec mě hodně překvapil, kdy jsem zjistil kdo je ten Origami Killer.. fantastický thriller/drama

Lord Hoven

08:54 , 22.02.2010
Lord Hoven
vrah je zahradník

xxEliteXX

08:57 , 22.02.2010
xxEliteXX
trofeje jsou taky v poho, můžeš si zopakovat kapitoly které si prošel kdykoli.. jen tak to hrát nepřestanu.. a opakované hraní stojí za to, jelikož pokaždé to dopadne jinak.. záleží jak se rozhoduješ a jestli ti někdo zemře nebo tak.. prostě je to best !!!

lord: vtipný smilies/cheesy.gif

mr.honza

10:33 , 22.02.2010
mr.honza
tak ses konečně dočkal a můžeš v klidu spát a my takysmilies/grin.gif

xxEliteXX

10:42 , 22.02.2010
xxEliteXX
honza: proč Vy? já spím v poho

mr.honza

11:39 , 22.02.2010
mr.honza
ale jentak, ten tvůj fanatismus pro HR je enormnísmilies/wink.gif

xxEliteXX

11:54 , 22.02.2010
xxEliteXX
HR je božská hra tak co bych nebyl fanatik smilies/cheesy.gif

mr.honza

12:27 , 22.02.2010
mr.honza
njn, taky se o tom budu muset přesvědčit, akorát je teď potřeba nacpat prachy do jinejch věcísmilies/sad.gif

janko001

19:11 , 23.02.2010
janko001
jedna z najlepich hier na PS3, ak nie vobec... sklaniam sa pred tvorcami tejto hry... David Cage

gReed

12:28 , 24.02.2010
gReed
tak vcera sem taky zacal a musim se pousmat nad jednou veci - nedovedu si predstavit, ze by se nekdo pod 18, dokazal vcitit do toho co se tam deje smilies/smiley.gif
uz vidim, jak 12ti letej kluk hraje heavy rain, uci se tam s deckem v kuchyni u stolu, premysli proc to doslo tam kde to je a diskutuje s deckem o tom, ze uz by melo jit spat a necucet na televizi smilies/cheesy.gif
..asi to s tim hodnocenim bude hodne ruznorody smilies/cheesy.gif

Kazdopadne teda hra cilena na emoce a to maximalne a taky maximalne uspesne. Druhou takovou teda asi na ps3 zatim nemame a vzhledem k propracovanosti ani asi hned tak mit nebudeme smilies/cheesy.gif

xxEliteXX

12:54 , 24.02.2010
xxEliteXX
gReed: jj stejná nebo podobná hra jen tak nebude.. Heavy Rain je fakt propracovaný.. příběh je dost dobře udělaný, každá postava má jiný příběh, který se pak protne.. Efekty deště a vůbec grafika je luxusní.. jo Quantic Dream můžou být na sebe pyšní smilies/smiley.gif

xxEliteXX

12:54 , 24.02.2010
xxEliteXX
fantastický thriller/drama

Jouky

14:18 , 24.02.2010
Jouky
Přestaňte s tím chválením , nebo se nedočkám smilies/grin.gif

1Williem1

14:24 , 24.02.2010
1Williem1
no vy mě čím dál více vybuzujete.. už nemohu se dočkat pátku až to dostanu do ruky!!!smilies/cheesy.gifDD.. nechci vědět kdo je vrah! ale mám podezření..

gReed

14:39 , 24.02.2010
gReed
vrah je neviditelny trpaslik smilies/tongue.gif

Kofik33

10:15 , 02.03.2010
Kofik33
Dnes mě došla z Anglie pokud na ni není polština tak ji za 1000 Kč nechám tak kdyby měl někdo zájem tak se ozvěte obratem přepošlu.

Cakk

22:41 , 14.03.2010
Cakk
jestli dodaji cz titulky do bazarovky bych sel ale moje anglctina je mizerna takze jinak nic

gReed

00:25 , 15.03.2010
gReed
cakk: coze ? smilies/cheesy.gif

Raiden

05:50 , 15.03.2010
Raiden
whats wrong? to není jako u piratskejch kopií u pc, že ti v bazaru stáhnout to co si přeješ smilies/cheesy.gif

Cakk

01:01 , 16.03.2010
Cakk
jaj ja myslel UPDETE voloveee

gReed

01:29 , 16.03.2010
gReed
jasny, oni kvuli tomu, aby sis to mohl poridit v bazaru doplni cz titulky v novym patchu ... uzasna logika, dat to treba pul roku a ne v dobe launche, kdy bezi vsechny reklamni masaze a kdy by byla kupni sila 100x vetsi smilies/cheesy.gif

N3xtGeN

21:10 , 16.03.2010
N3xtGeN
hmm, me osobne se to tak nelibi, jak sem myslel ze bude, hral sem demo, grafika vpohode, hudba a zvuky fakt bezva...jako FILM je to DOST SUPER!! na to ze to ma byt hra, ale jako HRA je to dost NA PRD (vsecko je na me prichystany a ten vyber toho co muzu v jedny chvili delat je dost zalostnej), v demu sem se snazil ten souboj zahrat ruznejma zpusobama, ale mrzelo me ze to melo pramalej vliv na to co se bude dit dal, dej se vzdycky na chvilinku oddelil, ale pak to treba hned v dalsim strihu zase zapadne do koleji
chapu ze na demu to nevyzkousim jakej maji moje akce vliv na hru v celkovym meritku, a mozna se pletu ale myslim si ze v plny je to urcite o neco lepsi, hlavne ohledne tech rozhodnuti u kterejch je jasny ze ovlivni konec hry a prubeh, ale u tech malejch to bude vesmes obdobne o nicem

me hlavne stve ze na to jakej byl kolem toho strasnej hype, snad sem i cetl keci jako "simulace zivota" smilies/cheesy.gif tak oproti tomu co sem od ty hry ocekaval predtim a tim myslim hlavne ohledne interaktivity! je realita prinejmensim usmevna smilies/smiley.gif
naka adventura by me v tomdle filmovym podani bavila o mnohem vic

osobne bych dal hodnoceni asi 8/10 a rozhodne velkou cast v tom hraje inovace, k hodnoceni ublizuje hlavne to ze se to neda dost dobre hrat znovu, protoze vetsinu veci uz budete vedet a myslim ze exponencialne se vam pocet neznamych scen bude zmensovat, jinak kdyby neexistovaly hry s multiplayerem a s neutuchajici hratelnosti tak todle by pro me bylo rozhodne 9.5 az 10, jinak sam pro sebe si davam hodnoceni tak 7.3, kdyz se zamyslim podle ceho davam cisla, tak asi podle toho jak je hra (podle me) zabavna v porovnani s ostatnima hrama a pocitam i s tim jak vas hra bude bavit v delsim casovym obdobi

Tommy

22:04 , 16.03.2010
Tommy
To je teda zase pro jednou příspěvek jak pata.. Rozepsat se v takovým měřítku s prominutím o hovně, kde filozofuješ nad důsledky z vykonaných rozhodnutí ve hře a nakonec tomu přibiješ nějaký hodnocení.. a to všechno z hraní krátkého dema.
Zapomínáš (a nejen ty, takových postů už bylo desítky nejen tady), že HR je v první řadě o emocích a příběhu a ani jedno z toho ti demo nedá. Pokud si někdo myslel, že jedna akční scéna bude mít sto různých střihů v závislosti na jejím průběhu, tak se mu upřímně směju.
Já jsem HR dohrál zatím jednou, což mě zabralo sice pouze dva dny, ale druhý den jsem končil ve velmi pozdních hodinách, protože bych asi napětím neusnul. Takovej drajv HR dokáže mít.. A už vůbec se nebojím, že bych si hru nestřihnul znovu. Ve hře je velký počet rozhodnutí, které mění průběh příběhu, nemluvě o zakončeních, kterých je co vím něco přes 20.

gReed

23:11 , 16.03.2010
gReed
tommy: a uplne nejlepsi je, ze tomu dava 7.3 ??? (proboha za tco je tech 0.3 bodu?) a pritom nehral vubec plnou hru smilies/cheesy.gif To je jak podle nepruhlednyho obalu bramburek hodnotit, jestli nejsou moc presoleny nebo pripaleny smilies/cheesy.gif

sajez

07:51 , 17.03.2010
sajez
HR je luxusni zalezitost pro milovniky klasickych adventur hru jsem dohral zatim 2x a urcite se k ni vratim.N3xtGen - pokud si HR hodnotil podle dema tak si trosku mimo,demo ti nastini hratelnost a grafiku(ktera je paradni) ale jak pise Tommy nerekne ti nic o pribehu a o nem HR je.

infection72

08:17 , 17.03.2010
infection72
:dsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif n3xtgen

N3xtGeN

17:22 , 17.03.2010
N3xtGeN
smilies/cheesy.gif mne bylo jasny ze mi to date vyzrat smilies/smiley.gif
k hodnoceni uz radsi nic psat nebudu, pac bych toho zas musel moc napsat
sajez: pro milovniky klas. adventur- no nevim, jako mezi tou skupinou si to urcite najde spoustu fanousku, ale nemyslis tim snad ze tohle je adventura? nemas tu inventar, nemuzes sam prechazet na jiny sceny vsechno bezi jak na pasce a ty to musis akorat nak naklikat smilies/sad.gif
kdyby to byla fakt adventura s takovym pribehem, tak ihned kupuju a nevaham, ale tendle styl "hrani" neni pro me, prijdu si u toho ovladace docela zbytecnej, jako jednou bych si to urcite chtel zahrat, kouknou se na ten film ale podruhy by me to bavilo o polovinu min, potreti o dalsi polovinu min...
ja vim ze je to jak rikate hlavne o pribehu a emocich, ale myslim si ze spolecne s tim, ze se na tom neda skoro nic hrat, je to zas druhej extrem oproti hram bez hlavy a paty

a prosim vas, jen sem k tomu chtel rict svy, rozhodne nemam v umyslu rozpoutavat nakej flame paneboze smilies/cheesy.gif ok?

Napsat komentář
Pro psaní komentářů musíte být přihlášení.

busy